Snö, slask och matlagning

  2009-04-08 @ 18:04:52 Väder och vind Kommentarer (7)
Ja, här har det kommit en hel del snö idag. Det började vräka ner när jag klev upp och for på jobbet i morse. Sen har det vräkt ner hela dagen. Så mycket att man nästan blev deprimerad. Men det är väl som dom säger, att det ska ta bort all den gamla snön. Och det hoppas jag verkligen. Men nog ser det dystert ut när man ser all den snö som kommit under dagen. Nu vill jag inte ha mera snö. Det blir bara en massa slask på vägarna igen. Dom som nyss hade tinat av och torkat upp riktigt fint. Vill inte heller skotta mera, utan nu vill jag ha vår och sedan sommar!



Nä, dags att göra lite nytta. Först ska jag och Asterix slänga i oss lite mat. Älskingen jobbar tydligen sent ikväll. Och sen ska jag göra en köttfärspaj ( den jag tillagade när pappa fyllde år ), som sedan ska få följa med till fjället, sen fixa den sista tvätten och slutligen packa, så att allt är klart tills i morgon, då det bär av upp till fjälls för lite påskfirande.


Kommentarer
Postat av: Vendela

Kikar in och önskar en Glad Påsk och en trevlig vistelse i fjällvärlden :-)



Påsklig kram...

2009-04-08 @ 19:23:59
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej! Snö e trist så jag förstår att det e deprimerande. VÅR NU! Tack!

Mysigt att åka till stugan!



Jag blev helt rörd av att läsa din kommentar. Tack älskade vän! Jag uppskattade verkligen de ni gjorde för mig. De ska du veta. Underbara vänner e ni!!!

Helt klart! Bäst!!

Tusen och åter tusen tack!!

Ha nu en underbar påsk vännen. Va rädd om dig och ansträng dig nu inte. Kan du lova mig de?



Kramar i massor

2009-04-08 @ 20:05:04
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej hej Igen!



Ja man får mersmak av hennes brädor. Helt klart! =)

Vill oxå ha fler nu.



Ja skoter måste vara härligt att köra. Ser så roligt ut.



Ha en helt underbar Påsk ni oxå. Ta hand om er!

Ska kramar om lillan om du lovar att krama om Asterix. Massa mega dunder kramar åt dig älskade vän

2009-04-08 @ 21:42:06
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!



Okej va kul. Då får vi hoppas att de blir bra före för er=) Tur jag hade en översättare här bredvid mig ha ha ha



Bra du kramar om honom.



KRam kram kram kram kram



DUNDERKRAM

2009-04-08 @ 21:54:56
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Hi hi hi jo men nog va de så allti. =)



Ja sov så gott vännen. Hoppas ni får med er allt nu. Ha en fantastisk helg och Påsk firande!!!

Kramar i massor!



Ta de lugnt på vägarna och du tar de lugnt med allt annat oxå , du vet va jag menar. Jag håller koll vett du. ha ha

Kram

2009-04-08 @ 22:04:08
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej min bästa älsklings vän!!

Knapparna på mobilen har verkligen gett upp =(

Men skickar en påsk hälsning här!

Å vad det lider kommer du garanterat få ett mms på Sam idag oxå =)

Hoppas ni får en bra påsk!

Å vi får hålla tummarna på att vi får fint väder!

Sen hoppas jag att vi kanske ses nått!

Love you vännen!

Du är värdefull, kom ihåg det!

Du är värd det bästa!



Stora kramar från mig och Sam

2009-04-09 @ 10:24:49
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja verkligen att jag måste skaffa mig en ny mobil. Men måste skita fram lite pengar först =P

Nu ska jag lägga ut Sam i vagnen så han får sova lite! Men först må jag krama han från bästaste fastern som finns ;-)

Tur vi har varandra du och jag <3

Du är ju mitt hjärtegull :-



Kör försiktigt när ni far, inte alltför bra före!

Körde 70 km/h igår när jag for upp!



Stora, varma, glada påsk hälsningar till dig vännen!*

2009-04-09 @ 11:52:04
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix