Orofluido

  2012-09-04 @ 15:49:00 Shopping Kommentarer (5)
Det var var år och dar sedan jag gick på affärn
och köpte mej både shampoo och ballsam, känns det som.
 
Sedan jag började använda de produkter som
frisörerna använder och säljer, kan jag inte använda annat.
 
Idag flyttade en ny produkt hem till mej =)
Eller tre stycken, men av samma märke och serie.
 
 
Orofluido.
 
Lite kort om oljan i mitten t.ex:
 

Ett skönhets elixir, kvinnans " Must Have".

Orofluido består av 3 oljor. Arganoljan, Cyperysolja och Linfröolja.

Orofluido är ett skönhetselixir för alla hårtyper som sveper in håret i ren lyx.

Dessa 3 oljor i en utsökt blandning som inte gör håret fett

och som snabbt absorberas utan att efterlämna rester av produkten.

Konsistensen är silkesaktig och doften en läcker kombination av amber och vanilj.

 

Ren och skär lyx för håret

Inklusive shampoo och inpackning.

 

 

Har givetvis testat produkterna tidigare,

så det håller var de lovat! ;)

 

Sedan att det doftar ljuvligt, är även detta ett stort plus!!

 

 

Jag brukar oftast som alltid handla från Lyko.

Där dom har ett stort och brett utbud av precis ALLT

inom skönhets- och hårvårdsprodukter!

Och som dessutom håller ned priserna väldigt bra!

 

Men denna gång gjorde jag min beställning från Hairsale.

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Måste ta och prova det där oxå. Johanna hädde i oljan en gång jag va där och det luktar mums!!! Puss puss

2012-09-04 @ 20:23:14
URL: http://ninuz.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Håret är nått jag verkligen inte skämmer bort särskilt ofta, billigt shampo från ica på sin höjd å aldrig balsam el inpackning.... hm... så ser man ju ut som ett penntroll också ;.P Får kanske investera i en inpackning iaf ;-D KRAMIS

2012-09-05 @ 07:28:25
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja fyyyy, känner mig olustig än efter gårdagen, men vet att det var nödvändigt... Önskar dig en riktigt fin 1:a adventshelg <3 KRAM

2012-11-30 @ 16:28:12
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja har du itne sett Twilight så måste du, å problemet med i vilken ordnign de kommer slipepr du om du köper en box, för det är lika bra att göra det då du ändå kommer att vilja ha allihopa ;-D JAg ska klicka hem dem alla så jag kan se om dem... Hoppas allt är bra med er å att ni slipper förkylningar å magsjukor <3 KRAM KRAM

2012-12-14 @ 16:08:04
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Näää har Tim åkt på det också, hoppas det går över fot, Sveas var snabbt övergående, men Bogge hade en segare variant. Å så håller jag tummarna att ni slipper, än har jag iaf klarat mig... så jag HOPPAS jag slipper ligga i helgen. KRAMAR!

2013-02-22 @ 15:34:45
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix