2012-06-15

  2012-03-13 @ 08:08:00 Nöjen Kommentarer (6)

Mars är här och snart kommer april.
egentligen är det inte sååå länge kvar förrän vi har den
15 juni här!

Och den 15/6 åker jag och min älskade mamma till Grekland! =)



Tänk så ljuvligt vi kommer ha det!

Sist jag var iväg på en sådan resa var -97.
Och då var vi oxå till Grekland.

Denna gång åker vi till återigen till Kreta och Platanias.

Jag längtar massor!!!!! =)

En vecka blir vi borta
.
Vi ska njuta, sola, må gott, äta gott och bara ha semester.



Det enda problemet som kommer att bli,
är hur jag ska lyckas vara ifrån Tim en hel vecka?
Något som aldrig hänt!
Max en helg på sin höjd har jag varit ifrån honom.
Och det har ruckit då.

Men jag tror att det går! ;)

Nu längtar jag och säger,

VÄLKOMMEN JUNI!!!! =)


Kommentarer
Postat av: Emma M

Härligt att få fara utomlands med mamma sin! Kreta har jag varit till två gånger. Turkiet, Egypten Indonesien och Bulgarien var fint oxå men av dom alla så var nog Grekland bäst! God mat har dom iaf! ;) Skulle vilja åka till spanien eller något. Jag och karln funderar jämt att åka igen. Men då vill man ha Isak med oxå. :) Ja vad skönt ni kommer att ha! Lyllos er! ;)Tur att jag hann åka 3 hela gånger med kära mamma! Kram Vännen!

2012-03-13 @ 17:26:43
Postat av: Nina

Ni kommer få det underbart!!! Och du förtjänar varenda sekund!!!

Puss vännen <3

2012-03-13 @ 19:16:28
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Malin

Emma - Det ska blir underbart att få åka bort en vecka! och helst utomlands. Det var en evighet sedan jag var iväg på en såfdan resa. Så jag ska njut i massor! ;) Minns att Grekland var underbart sist vi var där och jag lär säkerligen tycka detsamma även denna gång ;) Det enda jag ska låta bli är köttfärssås! :p Det blev jag dösjuk av sist vi var dit. Men då är det tur det finns så mycket annat gott ;)

Skulle vara härligt att åka med familjen oxå, men det får vi ta en annan gång. Tror vi kommer att få det kanon och det ska bli mysigt oxå att åka tillsammans med mamma. Så jag förstår att du är glad att du hann åka tre gånger med mamma! Synd bara att ni inte kan resa tillsammans nu och i framtiden oxå =( Stor kram vännen!

2012-03-13 @ 20:11:11
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Nina

Jasåru ni har varit och rantat på byn ikväll ;-)



Ja nog kan ni köpa dom där glassarna. Sam tyckte det va mums mums. Själv håller jag mig till sunborn vanilj! MMmmmmmm!



Ja du Malin, idag/ikväll har barnen inte varit lugn och snäll med sin mor. Dom blev uppitok då M for =/ Så nu vill jag att han ska komma hem igen ;-) Men det är att bita ihop en vecka ;-)



Vi ses kanske nått =)

Kramen och sov så gott!

2012-03-13 @ 20:44:20
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Wow, här ha du en som är allt bra avis, men ändå inte. Jag älskar att åka bort, men älskar då ännu mer att komma hem ler stort Så får jag en fin sommar på hemma plan är jag mer än nöjd :-D KRAM

2012-03-13 @ 21:46:32
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

Åhh va härligt!!

Så glad för eran skull. De e du värd.

Ni klarar de, de blir kanske tufft men ni fixar att vara utan honom

Ladda batterierna lite

massa kramar

2012-03-13 @ 23:20:01
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix