En helg i Umeå!

  2012-05-07 @ 20:39:58 Familjen Kommentarer (6)

Ja, som ni kanske minns(?), så utlovade jag bilder från påsken!
Men med min takt, så går det inte precis i någon rask takt
att få till några inlägg nu för tiden!

Så jag tror helt enkelt att jag hoppar dessa bilder och siktar framåt istället! ;)

Helgen spenderade vi tillsammans i Umeå.

Efter mitt besök i Lyckselefredagen,
åkte vi hem för att packa och bege oss till Umeå,
eftersom sambon skulle jobba helgen.

Vägen dit var låååång och Tim var less, less och åter LESS,
innan vi äntligen var framme!!!

Men när vi väl kom fram, var det både en lycklig son
och en lycklig pappa som träffades! =)



Tim fick äntligen se var pappa håller hus om veckorna!



Och lyckan var total, när han äntligen fick testa grävarn!!!



Lyckligaste killen i stan! =)



- Flytta på er nu, så jag kan se!!!

Vi hade en kanon helg!
Tim fick både åka grävmaskin, åka traktor och åka arbetsbilen!

Vi hann även en sväng in på Busplaneten ute på Strömpilen,
mitt i det ruskigaste vädret.
(Kameran glömdes dock kvar i husvagnen)

Ytterligt väder att busa massor på!
Det var bollhav och hinderbanor till höger och vänster.
Knappt att mamman hann med honom ;)

Det var dock ingen glad kille, när mamma bestämde
att vi busat färdigt!

Hade han fått bestämma, hade han stannat kvar till stängning! ;)

Lite shopping, god middag på stan och
i allmänhet en mysig och lyckad helg, var precis vad vi hade!

Igår styrde vi kosan hemåt, men turen att få punktering i Vännäs! =/
Snörusk, regn och nollgradigt om vart annat hela vägen hem.

Behöver jag tala om att nattningen igår kväll gick smärtfritt!? ;)

två röda sov min vilding, efter att ha berättat gång på gång
vad han upplevt i helgen! =)


Nu siktar vi framåt och mot nya äventyr! ;)





Kommentarer
Postat av: Petra

Hej älskade vännen!

va kul att du tittade in! Har saknat dig & nya inlägg. men bloggande går upp o ner ibland så e de ju.



Vilken underbar helg ni har haft! Så söt & fin Tim e.

Jaså han har oxå gjort en sådan vurpa? Oj! Fasen vad de blöder i munen. Så otäckt. Hoppas allt löser sig med tanden där.

Okej, få inväntar du svaren nu dåp ja. Men skönt att de känns bättre i ryggen än så länge iaf.

Ja jag e oxå efter i bloggläsandet. Allt e kaos just nu som du läst. Så ja, jag tar en dag i taget just nu.

Ja bloggminglet , kvällen var underbar!! kul att träffa alla. Saknade er från Dorotea dock.

Kramar i massor fina du!

Sov gott

kram

2012-05-07 @ 22:01:27
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej älskade vännen!

va kul att du tittade in! Har saknat dig & nya inlägg. men bloggande går upp o ner ibland så e de ju.



Vilken underbar helg ni har haft! Så söt & fin Tim e.

Jaså han har oxå gjort en sådan vurpa? Oj! Fasen vad de blöder i munen. Så otäckt. Hoppas allt löser sig med tanden där.

Okej, få inväntar du svaren nu dåp ja. Men skönt att de känns bättre i ryggen än så länge iaf.

Ja jag e oxå efter i bloggläsandet. Allt e kaos just nu som du läst. Så ja, jag tar en dag i taget just nu.

Ja bloggminglet , kvällen var underbar!! kul att träffa alla. Saknade er från Dorotea dock.

Kramar i massor fina du!

Sov gott

kram

2012-05-07 @ 22:01:30
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh, roligt med en update! Vi får fara på Leo's å låta bus kusinerna löpa amok ;)

Förstår att han va lycklig, Tim. För det va Sam när han fick åka grävmaskin med farbror Gunnar!

Ha en fin tisdag min vän <3

Puss och kram

2012-05-08 @ 07:37:09
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Men se där uppdate! Å så skoj med en helg i umeå, det tyckte ni nog alla tre <3 Och lekland, vilken unge vill lämna dem?! Nästa gång blir det nog leos för vår del, då djungehuset verkar vara på negång, ostädat å trasiga saker :-/ gillas inte!! Ha nu en fin tisdag, hoppas du hinner njuta av solen! KRAM

2012-05-08 @ 09:01:43
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja vi kan väl boka in en dag på Leos med lek och stoj ;-) Skulle barnen uppskatta big time!

Har nyss kört ett pass på crosstrainern. Skulle ha varit ute på en rask promenad oxå. Men har så sjukt ont i benhinnorna =/ Så det är som inget nöje att promenera då. Längtar tills det är torrt runt sjön!!

Fast är ju så rädd för björn!



Kan hända att jag kanske behöver din hjälp mellan 12- ca 14.00 på lördag om ni är hemma?

Pöss pöss

2012-05-08 @ 11:18:23
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Min dag är räddad, har fått tag i ulla-märta å ska få komma senare i dag. Vilken lycka! Är så bäg å har gått så här alldeles för länge, men nu var det nog, pallade inte mer :-/ hoppas dolen fortsätter skina så du hinner njuta efter jobbet då <3

2012-05-08 @ 11:19:41
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix