Det är nära nu...

  2012-06-14 @ 22:25:05 Nöjen Kommentarer (14)

Imorgon denna tid, sitter jag och mammaflyget till Grekland.

Lite resfeber har jag nog allt ;)
Men längtar massor!

Det enda problem jag kommer ha och få,
är hur jag i hela friden ska kunna
vara utan Tim en hel vecka?!

Men när jag tänker efter,
går en vecka fort!
Och jag tror att våran vecka kommer att
rusktigt fort dessutom.

Ska försöka ta med mej solen hem! ;)

Har som ni förstått, inte haft tid med
något bloggande i veckan och dessutom varit
urusel på att svara på era kommentarer.
Men jag har haft häcken full vareviga kväll.
Sen har det varit vila med högt benläge,
eftersom jag fått ännu en kortisonspruta.

Så jag ber om ursäkt för detta! ;)

Här kommer iaf en liten sammanfattning från
förra helgen.



Vi åkte på barnens dag i Hoting
förra söndagen.
Där fanns det massor med aktiviteter för barnen.

Tim åkte t.ex. häst för första gången
i sitt liv!

SKOJ, tyckte han! =)



Så därför åkte han en gång till!
Och här på den störta hästen de hade där!



Fiskdamm med pappa!



Ett X antal vändor i hoppborgen!



Och en tur i brandbilen med morfar!

En kanondag med andra ord!!

Så en stor eloge till er som anordnade denna fantastiska dag!! =)


måndag gjorde vi en utflykt med jobbet, 
till min farmor och farfar i Bellvik.

Vi fick farmors godaste våfflor och fick
en guidad tur i hennes fina gårdsmuseum.



M/S Bellvik.
En bild av lillebrors båt!

Kommer bli ett nöje att få åka med dej i sommar! ;)



Och eftersom dagis var stängt på måndag,
så fick Tim följa med på vår lilla utflykt.



En lyckad dag, med vackert väder.



Att få strosa i gräset och njuta av naturen,
är allt bra underbart!



hemvägen stannade vi till efter vägen ner till farmor och farfar.

Där kunde vi beskåda dessa små söta getter.



Och även fåren och lammen.


Vi hade en lyckad dag och är tacksamma
att vi fick komma och hälsa på i Bellvik!

Ha en riktigt fin och mysig helg!
Och en kommande bra vecka nästa vecka!

Själv ska jag ligga på plajjan, sola
och bara må riktigt gott! ;)

KRAMEN.



Kommentarer
Postat av: Farmor

Goa Malin! Ha det riktigt bra på resan och var jätterädda om er! Jag håller alla femtioelva tummar för en lyckad tur till Grekland, trots allt.

Vi ses i midsommar, ha det bra!

2012-06-14 @ 22:53:34
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så mysigt ni har haft det, både i Hoting på barnens dag å i Bellvik. Din brors båt var ju superfin!!! Ha det nu bara så underbart som ni kan du och din mamma, njut, sola, ät gott och shoppa. Ta vara på varje sekund, så har du ju din lilla älskling att kramaa massor då du väl är hemma igen med fulladdade batterier <3 KRAM och va rädd om dig!

2012-06-15 @ 08:48:09
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

<3 Ha det tipp topp vännen! Njut och må gott!

PUSS PUSS

2012-06-15 @ 13:34:27
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Farmor

GRATTIS MALIN PÅ FÖDELSEDAGEN!

HURRA HURRA HURRA HURA!

2012-06-16 @ 18:33:05
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas innerligt du å din mamma har det toppen å att ni firadedin dag rejält i går <3 Grattiskram i efterskott!!!

2012-06-17 @ 15:48:42
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej älskade vän!!

Long time no see.. =) Ja det blir ju så på sommaren. Hinner inte med blogg världen lika mkt. Saknar dig dock. Såg bilden på facebook nyss på dina pojkar. Så sött.



Allt bra med dig? Hur var semestern med mamma?

massa varma kramar fina du

2012-08-07 @ 22:32:15
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!

Ja bilder vill vi se =)

Ja du, jag har oxå varit väldigt frånvarande i denna "världen" under sommaren. men ja ... skitsommar helt klart. Skulle oxå behöva en greklands semester & ladda lite sol inför kommande höst.

Så trista somrar vi får numera. Man blir nästan lite deppig.



Åhh börjat jobba igen ja. Mysigt o hämta hem lilleman från dagis. Lukas ska snart skolas in & Cornelia ska börja skolan. HJÄLP va tiden springer iväg...



kram fina du

2012-08-08 @ 20:06:16
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

näe, uppdateringsdags är det nu! Vill se bilder från semestern, kanske några från sallsjön med, du får göra en resumé av sommaren! OK?

Å jordgubbssylt, mums! Mamma har varit på självplock i ström så jag ska hämta jordgubbar hemma jag med så ska nog jag med koka lite sylt. Är ju 1000 ggr godare än icas ;-D KRAM KRAM

2012-08-14 @ 09:44:17
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh, härligt med Grekland, vart var ni någonstans?:) Själv åker jag till Grekland nästa fredag:)

2012-08-14 @ 12:46:40
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: eemmy'

fin blogg du har !

vad gör du ?:)

2012-08-14 @ 16:50:41
URL: http://emmyysfoto.blogg.se/
Postat av: Nina

ja å du ska veta hur mycket jag saaaaknar dig å Tim <3 Synd det inte blev nå film mys ikväll. Men till helgen, då jäklar ;-)

Pussen!

2012-08-14 @ 20:37:15
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Trist att sommarens väder gjort dig stel och gett mer värk :-/ Måste vara frustrerande. Men tur att du ändå tar dig ut lite då och då om kvällarna då du rekat till dig under dagen. Och den där uppdateringen är vi nog många som ivrigt väntar på, så sätt igång fniss KRAM!

2012-08-15 @ 07:55:13
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Se där, ja vi har haft samma parfymer förr, så vi fasnar nog för ungefär samma dofter bevisligen :-D Trist att du inte ska må så bra som du vill och kunna röra dig obehindrat, kan tro att värmen och resan till solen gjorde gott, du får rymma iväg med LG ;-D Ta en sista minuten i hälsosyfte! KRAM KRAM i regnet

2012-08-21 @ 08:07:36
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Idah - Mamma till Milias♥

svar: Vilken tur du har då som ska få ta två på engång:O jag får vänta 1 månad innan jag får ta nästa.



Ja jag säger då de BUNKRA upp med soppor och krämer för de går fasen inte gapa, får knappt in skeden i munnen ;D

Lycka till!!!(:

2012-08-21 @ 21:02:12
URL: http://iidahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix