Det börjar närma sej...

  2012-05-31 @ 17:27:47 Nöjen Kommentarer (10)

Imorgon fredag, är det endast två veckor tills
jag och mamma åker till Grekland! =)

Åhh, vad vi ska må!



Längtar massor, men kan samtidigt inte
förstå att vi ska iväg.

Förstår nog inte först jag sitter på flyget och på väg upp! ;)

Just i denna stund längtar jag mer än gärna
tills vi får komma till varmare breddgrader.

Solen och värmen lyser med sin frånvaro.

Och idag kom dessutom små snöflingor
fallande från himlen.

Vädret i Grekland ser mera lovande ut,
kan jag bara meddela! ;)

Sommar - Ja tack!!!

Har börjat fundera lite smått vad som ska packas.

Passet ska hämtas ut i morgon.

Lite papper ska letas fram.



Nu ska jag slänga mej i soffan och fortsätta
att drömma mej bort! ;)

Ha en fortsatt fin torsdag kväll gott folk!

KRAM.


Kommentarer
Postat av: Petra

Åhh älskade vännen!!

Lider så med dig som får så ont & måste ta sprutor.

Så trist de där.



Ja det där med sömnen e tufft när dom ska slopa middagsvilan. Kommer ihåg den tiden med Cornelia. Det var jobbigt. Ibland behöver dom den & ibland klarar dom sig utan. Man får testa sig fram. Sen brukar väl dagis vilja att dom sover en stund, men de e ju du/ni som känner honom bäst själva.



Ja jag e exakt likadan med löpningen. Det visste jag faktiskt inte om mig sj ha ha. Men jag har appen runkeeper på min mobil & där tar den tid & sträcka & även min/km tid. O den försöker jag slå hela tiden. Ha ha inte så hälsosamt varje gång kanske . Men det är kul.

Då e ni ju duktiga. Jag sprang idag 3,87 km på 26 min. Så ni e duktiga ju!!

Hoppas jag kan springa så långt snart oxå.

jag kämpar min fram.



kram underbara fina du

2012-05-31 @ 19:05:17
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Förstår att du längtar till er resa glömde jag ju skriva!! Du är såå värd den vännen

kram

2012-05-31 @ 19:05:55
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Eva

I veckan har det varit kanonväder i Grekland! Mamma och syrran ligger förmodligen där på en badenbaden fortfarande och gassar i solen medan vi andra fryser arslet av oss hemma;-)

(men på söndag får dom allt komma hem till vintern)



Hoppas ni får en mysig resa och lika fint väder som mamma och syrran verkar ha:-)

2012-05-31 @ 19:25:52
Postat av: Petra

Ja precis, ni känner ju er älskade son bäst själva. Testa lite & se vad som e bäst för eran guldklimp.



Javisst e de så? Nu e de inte lika kul att gå längre. Va nyss ute med en vän & powerwalkade 8,1 km. Jag ville bara lätta på steget & springa ha ha. Trodde jag aldrig att jag skulle känna. Men men =)

Aha, ja de e ju lättare på svenska, visste inte att de fanns den appen. Men jag e supernöjd med runkeeper. Den är lätt att förstå sig på. Tur för mig för jag e inte så tekniskt lagd ;)



Hoppas att du kan ut & springa snart igen. Jag hejjar på dig!! Allt vad jag kan!



Åhh ja jag e såå glad för din skull att du ska iväg.



kram kram underbara du!

2012-05-31 @ 21:28:28
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Malin

Eva - Det låter underbart!!! =) Då hoppas vi på att vädret består tills vi kommer dit oxå! ;) Men som det såg ut, så verkar det lovande! Blir bara varmare och varmare för var dag där! ;) Tror att vi kommer få det toppen! =) Härligt för både mamma och syrran som är där nu! Medan vi andra får frysa häcken av oss här hemma!

Nä, nu vill vi oxå ha sommar, sol och värme! Men just nu ser det dystert ut!

2012-05-31 @ 21:29:38
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack goa fina du! Härlig du e.



Ja stunden på dagen som dom sover e skön, men de e bättre på kvällen ja hel klart. Man behöver den tiden för sig själv på kvällen helt klart.



Åhh va kul att jag har kunnat tipsa dig om ngt! Ska bli kul att se vad du tycker om den,



Kram kram & natt natt

2012-05-31 @ 21:37:25
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Åhh mys,. Passa på att mysa massor nu =)



Nej inga knappar på dom lurarna, men volym höj & sänk möjlighet. E inte riktigt nöjd med dom. Hmm ska testa dom lite mer men njae... skulle önska att dom satt ngt "hårdare" i örat . Känns ibland som dom ska trilla ut. Dom har inte gjort de, men du förstår känslan?



Kram

2012-05-31 @ 22:08:04
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja tänk så härligt ni ska ha det! Njut ordentligt! Å vi son är hemma får väl ha mössa å vantar! Satans skit väder!

Å du, tips från coachen, avstå löpning ett tag ;) styrketräning passar nog dig lite bättre just nu ;) annars så är väl sprutor snart igen! Värt det? Näää!

Tänker bara på dina stackars leder som blir misshandlad av löpningen!

Puss på fina du!

2012-06-01 @ 13:50:00
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Kan tro du längtar, å med tanke p ådagens väder är jag ruggit avis!!! Trist att du måste ta sprutor, men hoppas de biter å att du snart är på banan igen. Tänkte ta ett var för dig med kring sjön ikväll, men nä, det började hagla så jag avstod ler Ha en toppen helg <3 KRAM

2012-06-01 @ 22:26:05
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin - mamma till Alice och Lowe, lillasyster i magen! <3

Guud så härligt! Jag längtar tillbaka dit många gånger :D

2012-06-06 @ 08:36:37
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix