Handikappad!

  2012-06-04 @ 21:34:21 Vardag Kommentarer (7)

Helgen har gått och en ny vecka har infunnit sej åter igen!

Och jag har startat nedräkningen
riktigt nu!! ;)

Snart har vi bara en vecka kvar! =)

LÄNGTAR!!!!!!!

I helgen
har det mestadels varit vila, blandat med
lite målning och en trippköpmannamarknaden i Strömsund
tillsammans med en god vän med barn!

Mannen i hushållet har roat sej med byggnationerna av brokvisten
hela helgen.

i veckan är det väl meningen att jag ska
fortsätta med målandet, så vi hinner bli klara snart!

Känns riktigt bra med en bra och stor brokvist! =)

Och som rubriken lyder, så blev jag handikappad
och delvis naken från och med igår kväll.

Min telefon åkte med till Umeå, för lite reparation.
Eftersom den var med om en krasch för några veckor sedan.



Och visst tusan känner man sej riktigt handikappad och naken,
när man inte har telefonen till hands dagligen.

Men bara mannen kommer hem,
så kommer även den oxå hem igen! ;)

I fredags hann vi smita ut och få en skymt av
den årliga karnevalen på samhället.



Vårt lilla troll var den sötaste och gladaste
bagaren
på byn =)



Synd vi inte kunde se fortsättningen av 
tillställningen uppe på Kullerbacken.


Nu ska jag göra mej klar, för att krypa till kojs
intill mitt lilla troll
, som åkt på både feber och
en förskräcklig förkylning! =(

Bara att hålla tummarna att man
inte blir smittad och åker dit själv oxå!

Må så gott!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Näää inte feber, stackars liten :-/ Å jag håller tummarna HÅRT att du klarar dig undan så du är i toppform då du å din mamma åker till solen. Må tro att jag är avis med tanke på regnet å kallvädret som tycks parkerat permanent över Dorro :-P Hoppas ni får sova å att Tim är piggare i morgon <3 KRAM!

2012-06-04 @ 22:31:52
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej hej

Så söt han e!!

Ja visst e man helt handikappad utan mobil. Så dumt egentligen. men så e de.



Tack goa du.

Förstår att du längtar ut.



Åhh krya på liten,

natt natt underbara du

kram

2012-06-04 @ 23:29:49
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Nina

God morgon vännen!!

Ja nog försöker man ligga i iaf! Måste ge järnet å passa på medans jag kan. Snart har barnen sommarlov och då lär det inte bli lika mycket träning för då ska det fixas barnvakt till höger å vänster.... Trist! Gud va jag kommer bli på dåligt humör då!

Hoppas Tim är lite piggare idag! Förstår att du vill ut! Å jag hoppas vi träffa snart!

Krama om gullungen <3

Pöss pöss!!

2012-06-05 @ 07:19:59
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Vendela

Ja jag kan förstå känslan av att vara handikappad; dock har jag ej blivit beroende av mobilen men det beror väl på att jag bara har en vanlig basic telefon som man ringer på :P - men vi var utan dator i ett par veckor i januari och då vill jag lova att jag hade abstinens, och kände mig verkligen avstängd från omvärlden :))



Ja se det där var verkligen en söt liten bagare - han behöver inget extra socker iaf :)



Många kramar - och om vi inte hörs innan så ha en riktigt trevlig resa! :)

2012-06-05 @ 15:49:20
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Vendela

Ja absolut ses vi när vi blir "grannar" i sommar :) Vi kommer samma tid som vi brukar; när Dorotea-marknaden drar igång :)



Tack för att du håller tummarna inför torsdagen; behöver alla tummar som går eftersom avslutningen är utomhus!



Kramar

2012-06-05 @ 20:13:03
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas du har en frisk liten kille nu, så att ni kan hitta på något skoj nationaldagen till ära, sååå trist med regn. Vi som hade lvoat barnen utflykt... men vi åkter nog en sväng ändå, för de vill ju träffa tomtarna ;-) KRAMIS

2012-06-06 @ 11:37:11
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja det är ju guld värt med nära och kära som kan ställa upp och hjälpa till!

Å farfar har ni ju var och varannan dag. Det måste ju underlätta en hel del för dig! Du blir ju helt ensam en stund iaf.

Hoppas den hemska hostan släpper för han snart!

Och att du slipper bli förkyld, vore ju väldigt pissigt då ni snart ska iväg =)

Gud så härligt ni ska ha det alltså!

Dricka goda drinkar och njuta av sol och värme!



Puss och kram!!

2012-06-06 @ 13:10:40
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix