Durance

  2011-11-14 @ 08:08:00 Shopping Kommentarer (0)

Sist vi var på Borghällagården i Täfteå (jag och farmor),
kunde jag inte stå emot flaskan jag dreglade över
sist jag och mamma va dit.



Älskar den!!!

Den doftat ljuvligt.

Finns massor av olika dofter,
men givetvis var det vanilj som fick mej på fall.



Några spruttar och det doftar underbart i hemmet.

Man kan spruta överallt.
kuddar och andra föremål,
utan att det lämnar några fläckar.
Det enda den lämnar,
är just en förtjusande doft!

Ett givet köp även nästa gång! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix