DKNY

  2011-01-28 @ 17:47:26 Shopping Kommentarer (7)

Jag har köpt en present åt mej själv!

En parfym som jag verkligen älskar.



Jag har haft den förut, men NU tänkte jag minsann unna mej en ny.

Den doftar ljuvligt, så nästa gång (snart) ska jag minsann klicka hem deon oxå ;)
Det är fint med nätshopping ;)

Även en mascara klickades hem, när den sorten som jag använder inte finns på byn.
Och att det är så mycket billigare att köpa på nätet är inte dumt det heller.



Middagen är intagen i min ensamhet.



En enkel och snabb sådan ;)

Eftersom Tim följde med pappa till stugan i eftermiddag,
så att mamman i huset skulle få en natt för sej själv.

Även Asterix hängde med oxå.

Så ni må tro att det är tyst och lugnt här hemma.

Jag gatt till och med slå igång tv´n, för att det var alldeles för tyst :p

Men nu är det dags att packa badväskan,
för om en stund tittar Nina förbi och det är dags för en ny simtur.

Sedan blir det mys och Let´s Dance.

Passar bra när även hon är karl och minus-ett-barn-lös.

Men jag måste medge att jag redan saknar min lilla vilding här hemma
och resten med för den delen.

Önskar er alla en fin och trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Ida

Men guu se skönt ;) Försök njut av egentiden, det är inte alldeles enkelt, första gångerna blir man mest bara stressad av lugnet och tystnaden. Jag har faktiskt lyckats lära mig att koppla bort allt de gånger jag är själv, och det är så otroligt skönt :)



Hoppas simmandet gick bra, tror jag måste simma nån tur nästa vecka då sporthallen är stängd, så det blir lite annat än promenader :) Kram

2011-01-28 @ 22:10:56
URL: http://minatvasmahjartan.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack så otroligt mycket för en toppen fredag kväll! Du är så underbar min vän!

Är sååå glad och tacksam för att du finns i våra liv <3

Ha så mysigt med dina pojkar i sallsjön, och med mina pojkar ;-)

Puss och kram!

2011-01-29 @ 13:35:15
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Siolia

Vart har du köpt det?

var så jäkla länge sen jag köpte en perfym och den där är ju verkligen skitgod!

2011-01-29 @ 15:35:56
URL: http://siolia.se
Postat av: Siolia

Wii vad kul, det ska jag göra! Tack för tipset <3

2011-01-29 @ 21:09:51
URL: http://siolia.se
Postat av: Gunnel

Parfymer "doftar INTE ljuvligt". Nej, de STINKER för människor som inte tål dem. Jag skulle önska att de som använder parfymer tänkte sig för lite mer och inte parfymerade sig "offentligt" om ni förstår vad jag menar!!

2011-01-30 @ 22:55:29
Postat av: Malin

Gunnel: Jag förstår mycket väl vad du som allergiker menar! Tål man inte parymer, så stinker det fruktansvärt. Jag som tål dem, kan tycka att vissa doftar något fruktansvärt, när de dränker in sej, så att man knappt kan andas bland dem.

2011-01-30 @ 23:09:12
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Siolia

Min helg har varit bra :)

På tisdag börjar jag på tattoo studio i sundsvall ju, lite nervös :S Hoppas inte måndagen går för fort

2011-01-30 @ 23:29:03
URL: http://siolia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix