På besök hos Camilla!

  2011-02-22 @ 23:04:54 Tim Kommentarer (7)

Idag har jag och Tim varit och hälsat på bästaste Camilla på hennes Klipphörna.

Men det var inte jag som skulle friseras denna gång,
utan det var Tim som var i behov av en klippning.

Efter att övervägt att börja använda ballsam efter hans bad och dusch,
var det hög tid att klippa bort lite av hans långa hår igen.

Hur skulle nu detta gå?

Första gången
hos frisören!

Men han skötte sej exemplariskt =)

Han fick sitta i mitt knä och knapra barnriskakor för brinnande livet ;)
Samtidigt som han tyckte att Camilla var riktigt intressant att titta på oxå.

Vad gjorde hon egentligen?
Hon sprang runt och runt, klippte och klippte och sedan åkte klippapparaten fram oxå!?

Men allt gick jätte bra och Camilla gjorde ett riktigt fint slutresultat på honom! =)

Han blev så fin och helt plötsligt ännu större än innan ;)

Jag försökte knäppa en bild på hur han såg ut innan, för att sedan få ett kort
hur han blev när allt var klart. Men just därför var han extra svår att fotografera idag!



Så här såg Tim ut innan klippningen.



Väl framme och några sekunder innan saxen sattes i håret på honom.

Lagomt brydd och rädd, ser han dock ut att vara.



Förutom de röda ögonen han fick,
så blev han riktigt fin mitt lilla busfrö =)



Kort, kort, men riktigt lättskött numera! ;)



BUSUNGE!!! ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, jag kände att det var på tiden med ett litet inlägg. Jag förstår att ni börjar fundera över om jag gått upp i rök :P



Ja, det är underbart med barn. Tänk så tråkiga dagar man skulle ha om man inte hade barnen. Vad skulle man då roa sig med? :)



Vad fin Tim blev i håret. Vi har Veras hår på utväxt, men skulle nog behöva toppa det lite. Jag är dock lite nostalgisk över att klippa bort hennes långa lockar kring öronen :) De har ju följt med sedan hon föddes :)



Kram Kram

2011-02-23 @ 07:06:19
URL: http://legitimo.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Oj så STOR lille Tim blev efter klippningen! Men söt som socker ändå! Här är vi fortfarande förkylda, men inte mer än att vi ska ner på 1 och 3 årskontroll i dag. Stora kramar till er i det åter igen kalla vädret :-/

2011-02-23 @ 07:50:18
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Gulle dig <3 Håller väldigt hårt i dig oxå. Och jäklar vilken stilig kille. Han är underbar, Tim! Ses sen darling. Och hoppas du kan simma ikväll. Det är så kallt ute och Anton är ju så rosslig så det blir knappast någon promenad idag. Får satsa sten hårt på simningen istället :) kram kram bästa du.

2011-02-23 @ 08:06:16
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilken snygging :)

2011-02-23 @ 09:52:36
Postat av: Emma M

Men det där verkar ju ha gått bra, men du laddade ju upp med go saker till han oxå! :) Söt fisen! Kram hela dan

2011-02-23 @ 19:06:15
Postat av: Ida

Vilken stilig och stor kille ni fick :) Måste nog boka ett frisörbesök till Neo snart, och till mig själv också, sist jag klippte mig var i april ;p Kram

2011-02-24 @ 10:01:43
URL: http://minatvasmahjartan.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Bogge hälsar å tackar för grattiset ;-D KRAM

2011-02-27 @ 10:19:24
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix