Bilder från min 1-års dag.

  2011-02-20 @ 21:19:14 Tim Kommentarer (6)

Hej på er!

Hoppas att ni haft en lika kanonbra helg som jag, mamma, pappa och vovven haft.

Det har varit dop av kusin Anton, massor med bus.
Jag har även sovit hos farmor och farfar en natt, så att mamma och pappa fick lite
tid för sej själva.
Och idag har vi varit ute på en lång och fin skotertur.

Mamma lovade er att bjuda på lite bilder från min 1-års dag,
men hon lovar och lovar, men det händer ju inget.

jag tänkte ta tag i saken själv, annars blir det väl inget av.



För si så där tre veckor sedan kom jag på hur man går på riktigt.
Och nu gör jag inget annat än att gå å gå å gå å gå hela dagarna!



Dom hade gjort så fint för min första födelsedag.
Till och med ballonger med TIM på =)



Mamma hade gjort en sån fin och god tårta
och mormor kom med ett ljus.
Och det är INTE en nolla, utan alla ser väl att det är en ETTA!!!



- Skulle jag verkligen få äta den alldeles själv?



- Japp, det fick jag!!!



- Och det var JÄTTE GOTT!



Jag fick en jätte skön fotölj av mamma och pappa.



Där jag kan sitta och snacka i telefonen när jag känner för det
och har tid över förstås.



TJENA!!!

Mamma och pappa ville ha ett litet familjefoto,
fast jag egentligen inte hade tid för det och dem.



Jag fick oxå en vagn, som jag ska rejsa järnet med till sommaren!
och en slibbrig boll, som jag så gärna satte tänderna i.



Farmor och farfar kom med en bob, som jag var ivrig att plocka fram,
fast mamma sa att det nog skulle dröja ett tag till innan jag
kunde åka på.



Så pappa tod med mej ut på en larventur dagen efter istället
och det var kul det med.

Jag hade en jätte bra födelsedag där, alla kom för att fira mej.

Mormor, morfar, morbror, farmor, farfar,
gammelmormor x2, gammelmorfar,
gammelfarmor, gammelfarfar.

Farbror, faster och kusinerna kom ett par dagar senare,
eftersom alla varit så sjuka.

Jag hade en toppendag med massor av fina presenter
som ja inte visat er alla av.

Mamma har fullt upp
med att både jaga mej och städa efter mej dagarna egenom ;)

Nä, nu måste jag fortsätta att sova.

Men en liten snutt av min dag har ni fått ta del av.

Och vi ses snart igen!


Kommentarer
Postat av: Malins Farmor

Bravooo Tim!

Va tur att du kan sköta mammas blogg nu, då kanske det händer mera här. Du är ju jätteduktig på att berätta - det kan ju inte mamma...

Ja, hur skulle hon klara sig utan dig?

Kramar i mängder till Tim och hans mamma!

2011-02-20 @ 22:14:15
Postat av: Malin

Jodu gammelfarmor, jag har sett hur mamma gör och an hon, så kan jag! Men jag ska se till att mamma sköter sej bättre vad det gäller bloggandet.

Men hon är inte lika duktig som jag på att berätta.

Så hur skulle hon klara sej utan mej!!? Det skulle hon nog inte.

Massor med kramar tillbaka från både mej och mamma.

2011-02-20 @ 22:19:37
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Nina

Underbart inlägg <3

Älskade lilla Tim som redan är ett år gammal! Stor killen och vi ÄLSKAR dig!!!!

2011-02-20 @ 22:38:02
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilka härliga bilder!!! Vilken toppen dag Tim hade. Och så skönt att ni lånar bort honom, vi har nog inte haft en natt på tu man hand på två år jag och gubben... Ha det fint <3 KRAM

2011-02-21 @ 11:01:20
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Ida

Ser ut som Tim hade en toppenfödelsedag :) Och snart är det vår tur att duka upp till kalas (igen) ;) Kram

2011-02-21 @ 20:44:02
URL: http://minatvasmahjartan.blogg.se/
Postat av: emilia

åh vilken söt tårta! när jag var liten gjorde mamma alltid tårtorna formade som djur ^^

2011-03-06 @ 14:56:29
URL: http://nollfemnolltva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix