Överraskningar.

  2010-12-22 @ 12:00:00 Julen -2010 Kommentarer (0)

Överraskningar är väl aldrig fel...?

Nej! Inte om ni frågar mej ;)

När jag hämtade ut ett paket på OK igår kväll,
så tyckte jag att det doftade gott från paketet, innan jag hunnit
öppna det helt.

Konstigt, tyckte jag. När jag inte bestält något doftande.

Men tillsammans med mina beställda varor låg en väldoftande
tepåse från Västergården

Där kan man handla allt från hundkex till olika tesorter.

Den doftade ljuvligt och juligt och sorten som jag hade turen att få tillsammans
med mitt paket heter Vänskap.



Något som jag garanterat kommer att testa inom en väldigt snar framtid.

Kanske tillsammans med en kär vän.

Den är kryddad med kanel och äpplen.

En julig tesort med andra ord.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix