Föräldraträff

  2010-12-14 @ 23:07:16 Tim Kommentarer (7)

Idag har vi varit på vår sista föräldraträff.

Vi trotsade det iskalla vädret och tog vagnen och gav oss ut i kylan.
När ska det vända?
Så vi kan vara ute om dagarna, få andas frisk luft och inte dega ihop inne.

Snart kanske det vänder! Hoppfull som jag är.

Väl på plats fanns tandhygienisten, som informerade oss om våra barns tänder.
Vad som är nyttigt och inte nyttigt.
Och detta avrundades med ett mycket gott julfika ;)

Men jag hoppas ändå att vi kommer att kunna ses något någon gång utanför BVC´s dörrar.
Det är samtidigt roligt att få träffa andra mammor med barn.

Synd att alla inte kunde vara med. Men när man börjar jobba blir det inte alltid lika enkelt.

Tim fick träffa lite kompisar och leka av sej lite.
Efter så många dagar inne med mamma, så kan jag tänka mej att han tyckte
det var kul att även han få komma ut ;)

Morgonen laddade han med en limpsmörgås med ost på.

Mmmm... Tycker Tim ;)







Och nu laddar jag för kudden!

Sov så gott.


Kommentarer
Postat av: Nina

Sötnöt! Och hans frilla är ju helt underbar! Haha. Självklart att det är gott med limpa och osv. Mmmm! Å helt otroligt så är det ju endast 14 minus grader just nu :p Så om Sam är feberfri ska vi ut och gå idag. För Imorron ska det tydligen vräka ner snö och sen blir det smäll kallt igen. Vilken jävla varga vinter vi har. Kommer bli lite motion :( Tur mamma har den där "indoor walking" puss och kram från oss!

2010-12-15 @ 07:28:17
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad duktig han är på att äta Tim! Herregud Loke skulle väl svälja ihjäl sig om han fick en macka. Hihi. Men det går framåt med mat här iaf, förut har det bara varit bröstmjölk, välling & lite banan men nu börjar det lossna lite.



Och Tim har verkligen växt på sig, över 11 kg! Vad härligt. Loke är liten ännu & lär nog ligga på 8,5 kg som Nova låg på vid 1-års ålder. Nu hade han dessutom minskat i vikt efter en veckas sjukdom. :/ Hoppas han tar igen det fort.



Kram kram!

2010-12-16 @ 13:33:09
URL: http://nouvellestar.blogg.se/
Postat av: Nina

Återigen ett jätte stort tack för presenten. Ni visste verkligen va jag behöver ;) Längtar så otroligt mycket tills jag tar mig dit. Ska njuta av varje sekund! Men vilket skit väder det blev idag. Sen kommer det bli svin kallt igen. Hemsk vinter vi haft hitintills tycker jag. Ha underbar fredag vännen. Kram kram

2010-12-17 @ 08:23:53
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jasså även ni var å brände stålars i villis i helgen, var rätt mycket folk i farten... Fast vi satt mest å häckade på fiken å hos angelica s Skönt att komma sig i väg utan karl å barn, var bara jag å Milla. Behövs det med emellanåt :-D Hoppas ni haft en fin fjärde adventshelg! STOR KRAM

2010-12-19 @ 22:41:29
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Love you vännen <3

2010-12-19 @ 22:52:39
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ha ha näe nu kan hon inte säga att hon aldrig vinner :-D Hoppas ni har en lugn å fin julvecka, här har jag stökat som bara den i dag, men senare i veckan blir det desto lugnare, ska bara mysa omkring och dona här hemma. Hörde dock att lilla E fått magsjuka, så jag hoppas verklgien inte vi åker dit igen, då vi träffade henne i går.... håller tummarna KRAM till er <3

2010-12-20 @ 18:11:33
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja att ha någon som roar lilleman är en stor hjälp, för med honom vill jag inte dra igång några större projekt ler Man får passa på då de sover, men han sover så ojämt i tid så man vet aldrig om det är 20 minuter eller en timme man får på sig att göra nått... Hoppas du hinner lite i dag iaf! KRAM

2010-12-21 @ 07:32:30
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix