Bakar (?) och leker...

  2010-12-13 @ 14:54:20 Tim Kommentarer (5)

Efter återigen en kall vecka, går vi raskt in i ännu en kall vecka...
Trist
tycker jag, eftersom det blir dåligt med luft och motion.

Men ett ypperligt tillfälle att färdigställa lite bakning och godissorter
(läs snabba sorter) eftersom min son inte behagar att ta några
längre lurer.

Men idag tänkte jag minsann göra lite godis medan han tog sin lunchvila.

Vad gör han!!!????

Han väljer att INTE sova något alls...

vi leker här hemma idag. Men just nu har vi brist på lekar.

Ska se om han vill vara med mej och göra lite Dajm kanske? ;)

Eller så leker vi ännu mera...










Önskar er en trivsam och lekrik måndag! =)



Kommentarer
Postat av: Nina

Det är så oerhört trist med denna kyla. Jag vill ut!!! Man blir ju tokig av att bara sitta inne. Slö och orkeslös som fan. Och jag tvär dog av skratt åt din kommentar, som en lusad gris. Haha. Nä jag tycker att jag inte gör nått annat än å ligga på soffan medans mitt hem förfaller. Men är ju inne i en period som inte är bra. Känns som jag bär mycke ilska Inom mig. Vet inte varför. Konstigt. Vilka fina kort på lill busen <3 Här är chokladkolan gjord. Så nu ska jag göra ugns pannkaka. Men skulle helst sova en stund :p kram kram kram

2010-12-13 @ 16:02:55
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vilken fin body Tim har på sig, vart är den köpt?



Blir det bvc för er i morgon? Jag jobbar och Rikard tror jag tycker det är liiite för kallt för att åka ner så för Ellie blir det nog inget.



Kram

2010-12-13 @ 17:41:34
Postat av: Malin

Caroline:

Bodyn Tim har på sej köpte jag på Lindex i höstas. Men med väldigt flitigt användande har den hållit sej riktigt fin ändå ;)

Vet inte om det blir något BVC för oss imorrn. Jag och Victoria har funderat lite och är så rädda att de ska smittas med magsjuka, när den cirkulerar för fullt just nu. Ingen hit att få till jul precis :p Pratade med Anita i eftermiddag och funderade om hon inte kunde flytta den till efter jul, oxå pga av den hemska kylan. Sen förstod jag nästan att du jobbar. Sara jobbar oxå nu va? Tyckte vi kunde ta en träff efter jul, men hon skulle ha en imorrn ändå. Så vi har inte riktigt bestämt oss än. Men ni, eller Ellie och Rikard gör rätt i att vara hemma. Hade jag bott utanför hade inte heller jag åkt in när det är så kallt som det är.



Hopaps allt är bra med er annars! =)



Kram kram

2010-12-13 @ 18:41:53
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja fy för denna kyla!!! Och lekar det blir det ett antal per dag... här är monster en poppulär lek, båda kiknar av skratt då mamma monster jagar dem ;-P

Magnus jobbsr em/natt i veckan så ni får nog fixa tanten själva tyvärr :-( Kram kram <3

2010-12-13 @ 20:00:18
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda

Han är så söt lilla Tim. Och jädrans så lik han är dig allra helst på kort nr 2. Mamma upp i dan :D

2010-12-21 @ 14:32:08
URL: http://lertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix