Oops...

  2009-03-09 @ 15:36:44 Vardag Kommentarer (4)
Oj då! Torsdag kväll senast!!

Då är det verkligen på tiden att det händer något här, så ni även ser att jag är vid liv! =) Har helt enkelt haft fullt upp hela helgen. När jag inte arbetat, så har jag arbetat för fullt här hemma, så att mitt projekt ska bli färdigt nångång. Men det artar sej. Det är inte allt kvar nu. Men hade hoppats på att jag skulle vara klar tills LG kom hem i helgen. Men eftersom han kom hem på lördag, så hann jag tyvärr inte. Då blev det lite mys oxå, eftersom han tyckte att jag var så tråkig som inte hade tid med något annat än mitt lilla arbete här hemma.

Söndag igår och jag hann även med lite efter jag slutat jobbet och kom hem. När min underbara älskling ställde till med grillat älgkött och hemmagjord potatisgratäng till middag igår, så kunde jag stryka på några extravarv innan det var dags att äta. Oj oj oj, så gott det var. Han är verkligen en hejjare på potatisgratäng. Kan inte bli godare =) Tur jag hade att det blev en matlåda över även till mej ;) Så min middag är räddad idag =) 

Dags att ta en dusch och en sväng på affären sen, när jag för tillfället inte kan göra mera här hemma just nu. Nu är det bara att vänta.... =/ Trist, fast roligt för Asterix. När han gång på gång försökt hämta mej för att göra något roligare med matte. Fast nu verkar han skita i det, när han nu drog filten över sej.

Vad pysslar ni med en måndag som denna?


Kommentarer
Postat av: Malin

Malin svarar farmor: Jag har varit "borta" ett tag. Har ju inte haft tid att sitta vid datorn något, när jag håller på med mitt lilla projekt. Som verkligen har tagit all tid av mej när jag inte varit på jobbet. Nja, flyttat kakelugnen har jag inte gjort. Snart ska du få veta vad jag pysslat med, om du inte redan vet om det!? =)

Nä, nu måste jag inta lite mat innan jag drar en sväng ner i källarn igen. Kramar till min lilla farmor!

2009-03-09 @ 17:23:54
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Farmor

Ja, men då förstår jag att det är något på gång i källaren då. Nu misstalade du dig. Målar du golv eller väggar? Enligt din inlagda bild på "Oops" så är det målning på gång.Kramar tillbaka till min lilla goá Malin!

2009-03-09 @ 17:30:14
Postat av: Malin

Malin svarar farmor: Jo, jag vet att jag misstalade mej lite, men det gör inget. För det är ändå ingen som förstår vad jag pysslar med. Men målning är det. Om det är golv eller väggar!? det får du se när jag är färdig =) Om jag blir det nångång. Det tar ju sån tid innan allt ska torka hela tiden. Å sen skulle jag fått vara ledig några dagar så jag har fått hålla på hela dagarna och inte bara kvällarna. Man hinner inte så mycket då. Tiden bara rinner iväg då. Men jag ska allt kila ner en sväng nu och göra ett sista ryck för dagen. Kramar i massor!

2009-03-09 @ 17:45:01
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: miue

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-09 @ 17:46:19
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix