Funderationer, längtan och trix

  2009-03-11 @ 21:44:31 Vardag Kommentarer (1)
Dagens arbete har flytit på bra. En sväng in på Ratboa blev det när jag slutade, i hop om att hitta något roligt och lite orginellt och med lite ny färg på, till mitt lilla projekt, men ack så utan resultat. Fick vackert vänta och fundera. Milda tider vad jag har funderat hur jag ska göra. Men NU! Mamma slog mej en signal tidigare ikväll och hade kommit på en suverän idé! Det här kommer att bli häfftigt tror jag ;) Hoppas jag iaf!
Gissa om jag längtar tills jag gjort allt klart och jag bara kan ta det piano! :p
Men än får ni vänta innan jag avslöjar och kommer med några bilder.

En sväng ut med Asterix blev det oxå innan jag fortsatte mitt arbete här hemma. Vädret var underbar och solen höll precis på att gå ner. Tänkt vad underbart att dagarna har blivit så mycket längre nu och att solen håller sej uppe ännu längre oxå =) Nu håller jag mina tummar på att den tänker titta fram fler dagar, för jag börjar bli en aningen trött på all SNÖ som bara har vräkt ner den senaste tiden, känns det som!

Nina min vän har även tipsat mej om vad hon redigerar och gör så fina bilder/collage med sina foton. Har nu suttit och trixat lite och försökt att förstå hur jag skall lära mej hur det fungerar. Måste göra ett försök efter detta inlägg.

Ingenting är omöjligt bara olika svårt!





Kommentarer
Postat av: Jenny

Men jag blir ju nyfiken. Vad pysslar du med egentligen? ;)

2009-03-12 @ 11:04:56
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix