Projektet och en enorm längtan

  2009-03-05 @ 22:54:50 Vardag Kommentarer (7)
En liten rad innan man gör kväller. Min lediga dag har bestått av mitt projekt hela dagen lång. Ska jag bli klar nångång, så gäller det att ligga i. Längtar massor tills jag är klar och bara få njuta ;) Hoppas att det inte dröjer allt för länge bara. Ska försöka ligga i så gott jag kan i helgen, även fast jag jobbar oxå. Men jag har ju kvällarna. När jag liks är ensam, så kan jag köra på så länge det går. Min efterlängtade sambo kom inte hem något ikväll =( Tråkigt, men lite bra oxå. För då hinner jag kanske klart med det jag håller på med. Men jag måste medge att jag saknar honom något enormt.
Företaget han arbetar åt har firmafest i fjället imorrn och eftersom jag jobbar, så fick jag vackert stanna hemma. Tur jag har Asterix, så helt ensam är jag ju inte =)

Nä, dags att rasta vovven och styra ut soptunnan innan man hoppar i säng.
På återseende imorrn kväll, om jag hinner förstås :p

                 

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Jag blir ju så nyfiken... antar att det har med renovering och kanske målning att göra - men hade hoppas du höll på att installera ett bubbel kar så man kunde komma förbi och bubbla ;-P Men det tror jag inte du fixar på egen hand... fniss Ska bli kul att se vad det är du pysslar med senare! Kram kram vännen!

2009-03-06 @ 08:12:55
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja det va jätte fina kort du lagt ut! Börjar faktiskt längta dit! har inte varit där sen i höstas!

Hoppas ditt projekt blir bra, Fast det vet jag ju att det blir! Hehe! Å LG kommer få sig en överraskning! Nice!

Nej nu kallar promenaden!

Kram kram

2009-03-06 @ 11:04:44
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: vendela

Men nu undrar jag allt vad du håller på med :P Är det en helrenovering av huset? ;-)



Ska bli spännande när du avslöjar vad det är :-)



Lycka till med projetet och kram

2009-03-06 @ 21:37:36
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Farmor

Hallååå! Vart har Malin tagit vägen?

2009-03-08 @ 17:55:05
Postat av: Farmor

Jag gissar och tror att du håller på att flytta kakelugnen.

2009-03-08 @ 17:57:22
Postat av: Therese - Lurans blogg

LILA?! Gissa om jag är nyfiken på resultatet nu när en fågel kvittrat i mitt öra vad ditt projekt är - men lugn jag avslöjar inget ;-)

2009-03-08 @ 17:57:37
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej hopp vännen!

Hoppas det gått bra att jobba i helgen!

Vi ses väl nått i veckan hoppas jag!

Tänkte komma förbi och kolla hur ditt projekt artar sig :-)



Kram kram

2009-03-08 @ 18:44:08
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix