Äntligen helg och torsdag!

  2009-03-12 @ 20:31:54 Vardag Kommentarer (3)
Precis som rubriken lyder så har jag gjort helg och det är äntligen torsdag igen! =) Känns fint och helt underbart! Ända sen i tisdags har jag sett fram emot denna dag. Dels för att jag får göra helg i tre dagar och sen för att min efterlängtade älskling åter kommer hem igen! =) Kan det bli bättre!? NÄ! Jag ska njuta!!!

Fick Asterix overall idag =) Efter vi skickat tillbaka den som var för liten. Men så idag när den nya kom och vi provade den, så var även den inte passande för honom.... =( Den var ju på tok för stor! Tyg överallt och sockor blev det oxå på honom. Å den förra vi fick var för liten. Har jag en konstig storlek på min hund eller...? Nog om detta, så ringde jag upp försäljaren och jobbig som jag kände mej av att ingenting passade. Men med ett trevligt bemötande i andra änden av luren, så skulle jag även få skicka tillbaka denna och hoppas nu att jag hittar någon annan som passar honom bättre nästa gång. Vilket jag hoppas blir snart! För en overall måste han ha, om vi ska kunna vara ute när det blir heldagar nu framöver. 

En sväng till mitt projekt hann jag oxå med även ikväll! =) och när jag hade gjort allt som skulle göras på denna och äntligen börja med det roliga, så fick jag varsågod att gå upp, när min andre hälft inte alls ville att jag skulle bosätta mej i källaren mer för ikväll. Så jag får allt fortsätta mitt arbete imorrn igen! 

Nä, dags att dra på sej lite kläder och invänta den där försäkringsgubben som ska komma och se över våra försäkringar nu klockan 21.00. Och oj, så pigg jag känner mej över att sitta och lyssa på vad han har att säga ikväll. Känner mej inte alls taggad för försäkrings snack för tillfället! =/ Men det är bara att se glad ut och verka intresserad! :p 

Kommentarer
Postat av: Nina

Kanske du har tid att ses imorron så kan jag visa dig! Tråkigt att overallen inte passade!

Ska ni oxå ha en försäkringsgubbe hos er ikväll? V och F skulle oxå få besök av en sådan!

Kram

2009-03-12 @ 21:15:04
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Ska hoppa in i duschen nu, håller på att svettas ihjäl efter min motionsrunda! Sen kommer jag förbi en snabbis medans Mikael har Sam. Ska handla oxå =p



Kram kram

2009-03-13 @ 12:41:59
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

En riktigt trevlig helg till er med vännen - å snabba dig at fixa ditt projekt, vill se är ju såååå nyfiken!!!



Fiske i morgon? Isf kanske vi ses :-)



Kram till dig å Asterix!

2009-03-13 @ 14:26:19
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix