Värme och åter värme

  2009-01-05 @ 20:28:00 Asterix Kommentarer (8)
Tänkte bjuda på några mysiga och varma bilder från igår kväll. När vädret var som kallast ute, hade vi det varmt och skönt inne! Asterix kröp så nära värmen som han bara kunde komma och så här mysigt hade han framför brasan!


Kanske jag kan ta mej in där...?


Nä, det gick tydligen inte...


Lägger mej framför den varma elden och här har jag det så varmt och skönt!


Tror jag somnar snart...


ZzzZzzz.... Här slumrar jag gott.
Prova ni med.

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Han/hon Asterix är ju för söt!

Kul att du kollade in på kokaihop.

Kram/GOE

2009-01-05 @ 21:05:26
Postat av: Nina

Ja vi kan väl höras av nått imorron. Måste ner till morsan en sväng och fixa med nå gardiner som sen ska upp här. Är ju billös imorron för Mikael tar ju den så jag tar mig typ ingenstans imorron =( Hatar att va utan bil då man inte kan gå =(

2009-01-05 @ 21:15:01
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja jag gör det =) Hade verkligen varit på sin plats med film och mys där mitt på dagen! Vi hörs nått imorron då vännen. Kram

2009-01-05 @ 21:36:29
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Va det va skoj att få träffa dig idag vännnen =) Det gör vi om snart Vann ju dessutom två ggr i maxi yatzy så du måste ju ha revansch ;) Nu blire varma mackor för mig. MUMS!! kram kram

2009-01-06 @ 17:36:00
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja,tänk va gott han har det!! Skulle oxå vilja ha det så!Hoppas du myser framför brasan oxå? Det behöver du!!!Kram Kram!

2009-01-06 @ 17:39:13
Postat av: Mamma

Ja,Tänk va skönt man kan ha!Skulle oxå vilja ha det så!Hoppas du passar på att mysa framför brasan oxå? Det behöver du så väl! Kram Kram

2009-01-06 @ 17:50:38
Postat av: Malin

Svar till mamma: Roligt att du skrivit ett par rader! =) Jo, men visst har jag oxå myst framför brasan å nu känns det sååå skönt att all jul snart är borta. Bara gardiner och städning kvar nu, men det få bli en annan dag. Ska försöka komma i säng nu, men blir kanske svårt att sova. Känns lite pirrigt att jag ska börja på ett nytt jobb imorrn. Kram kram och sov så gott! Ses en sväng imorrn bitti.

2009-01-06 @ 21:20:46
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Nina

Hoppas det går bra imorron på nya jobbet. Vi kan väl höras av nått så jag får höra hur det gått. Va skönt att du fått bort lite jul oxå! Sov sött vännen! Kram kram

2009-01-06 @ 21:51:12
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix