Tid = noll

  2009-01-18 @ 20:47:16 Allmänt Kommentarer (2)
Har knappt satt mitt finger vid datron i helgen. Konstigt nog, med tanke på att jag varit ledig. Har helt enkelt inte haft tid och har egentligen inte tid nu heller. Så jag tror att jag får återkomma imorrn med uppdatering från helgens händelser. För imorrn är jag oxå ledig och ensam igen, så då kommer jag nog att ha tid att sätta mej framför datorn en sväng ;)

Nu vankas varma mackor av älsklingen och kortspel med svärfar innan sängen väntar =)

Hoppas att ni haft en underbar helg i helgen! Så ses vi återigen imorrn.


Kommentarer
Postat av: Laila

/www.allegrodesign.se

2009-01-20 @ 10:57:55
Postat av: Laila

www.allegrodesign.se Hej Malin, Kolla in denna sida åt Asterix.. Kramizar Laila

2009-01-20 @ 10:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix