Städar dag i fulla drag.

  2009-01-10 @ 20:59:54 Allmänt Kommentarer (2)
Efter min trevliga stund tillsammans med Nina tidigare idag, var det dags att påbörja dagens sysslor, nämligen STÄDNING. Inte allt för skoj på en lördag precis. Plockade bort julen förra helgen, eller vilken dag det nu var. Man ha varit så "dagavill" under julen, att man knappt vetat vad det varit för dag. Men städningen hade jag inte tid att ta tag i förrän i helgen, när jag är ledig. Så idag har här städas för fulla muggar. Damma, dammsugit och skurat överallt. Vilket jag kan tala om, var väl behövligt. Blev precis klar och äntligen fått sätta mej *phhhuu* Allt är nu åter igen rent och fint. Nu är det bara sängen som ska bäddas in med nytt. Kan det bli fräschare!? det är pricken över i de. Tänk vad gott jag ska somna ikväll.

Nä, nu måste jag kila. Älsklingen har letat reda på en film som ska börja nu klockan nio, som vi ska se. Hoppas bara att det är något spännande. Körslaget få jag titta på imorrn, när reprisen går. Hann ju inte med det ikväll, pga all städning.

Ha en fortsatt trevlig lördags kväll!


Kommentarer
Postat av: Däckbengt

Undrar vad"älsklingen"hittat för film kl 21:00...Kan det vara AktueltLL*

2009-01-10 @ 21:38:57
URL: http://www.dackbengt.se
Postat av: Therese

Nämen va du står i, kan du inte möjligtvis dra en repa med städkittet här på sockenvägen också?! ;-)



Hoppas ni har haft en mysig helg!



Kram, kram

2009-01-11 @ 13:10:40
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix