Reumatologen

  2009-01-13 @ 12:00:14 Allmänt Kommentarer (0)
Jajamensan, nu har man varit iväg en sväng på lasarettet igen. Fast denna gång bar det iväg till Lycksele. Brukar annars gå i Umeå, men eftersom min läkare oxå jobbar i Lycksele vissa dagar fick jag åka dit den här gången.
Tycker annars att Lycksele är en hemskt tråkig "stad". Man kan ju inte kalla det stad, för jag tycker inte att det är nån stad.
Så det blev mest bara fram och tillbaka igår. Hade turen att pappa skjutsade mej, eftersom jag förstod att jag inte skulle kunna köra hem själv. Men det var ändå skönt att ha honom med, för det var rätt så halt igår, så hade ändå inte velat köra själv, så tack pappa för att du ville följa mej! ♥
Vi drog en sväng på Dollars när jag var klar, bara för att köpa ben till vovvarna. Asterix älskar dom vita benen där ifrån, så en snabb sväng förbi där gjorde vi, så jag fick bunkra upp lagret här hemma lite. Fast Dollars i Lycksele är absolut inte som Dollars i Strömsund. Det är såå mycket sämre i Lycksele.

Hur som helt blir det en vecka hemma i stillhet för min del. Hoppar återigen på kryckor! =/ Tycker att det är det tråkigaste som finns, fast jag vet ju att jag blir bra efter några dagar igen. Synd bara att sprutorna inte har samma verkan och effekt som det haft förut =( Man håller tummarna och hoppas varje gång att det ska hålla lite längre, men icket.
Vila, vila, vila ska jag göra och ändå hoppas på det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix