Post!!! =)

  2009-01-15 @ 14:42:14 Asterix Kommentarer (4)
Idag när älsklingen var och hämtade posten hade jag eller vi fått ett brev, som jag skyndade mej att öppna! Dorotea Aktuellt va inte alls spännande idag :p
Vi hade fått kort från Asterix uppfödare Anna. Sååå roligt!! =) Skickade julkort till dem i julas och även ett brev med en massor med kort på Asterix och idag fick vi kort från dem! Sånt är roligt! När man kan hålla kontakten med de man köpt honom från. Hon var jätte glad över alla de kort dom fick och hela familjen tyckte att han såg ut som en prins och var så lik hans mor, Wilda. Sen att hon var så glad över att ha hittat en så bra matte och husse åt honom, gjorde att man blev ännu gladare! =) Tänk att ett brev kan göra en på så bra och glatt humör! Kommer absolut att hålla kontakten!
Nu väntar jag med spänning att kort från födseln ska komma oxå ;)


Kommentarer
Postat av: Nina

Va roligt att ni fått brev av henne nu! Vi som satt och prata om det häromdagen =P Hoppas ni haft en bra dag idag! Det har absolut jag haft! Måste dit och gosa igen nästa vecka tror jag! Dom är ju så underbart söta och luktar så gott! Vi ses kanske nått snart! Hoppas jag ju iaf! Min goa vän <3 Nu ska jag laga mat och göra någon nytta för första gången denna vecka! KRAM

2009-01-15 @ 16:31:02
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va kul att LG kom hem så tidigt! Då har du ju haft sällskap idag =) Är sååå grymt trött nu. Har vilat en stund. Ska väl dra igång med semel baket så jag kan bjuda dig på en smarrig semla <3 Skulle sitta bra det va? kram

2009-01-15 @ 18:12:55
Postat av: Nina

Nu är dom klar! Hoppas dom blev lika goda som förra gången bara! Usch, såg på vädret att det skulle bli lika kallt imorron. Trist! Ska ha Miro så han inte behöver stå ute och bli en isbit medans mamma jobbar!

2009-01-15 @ 21:59:37
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja hoppas då att det blir varmare snart! Ska lägga mig i badet nu! Nice =) Blev inge Miro idag. Det va för kallt för pappa att jobba i skogen så han kom hem! Skit väder!!

2009-01-16 @ 10:35:28
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix