Helgen som va!

  2009-01-19 @ 11:17:48 Nöjen Kommentarer (1)
Eftersom jag inte haft tid att tillbringa nån tid med datorn i helgen, tänkte jag att jag skulle sätta mej en sväng nu innan jag klär mej och brummar iväg till Bellvik för att hälsa på hos farmor och farfar.

Fredags kvällen tillbringades en sväng nere på brandstation för middag med personalen från BVG. Mycket gott!
Sen hem för att kika på Let´s Dance, vilket inte fick bli hemma. Mikael och Nina kom och hämtade upp oss för att åka ner till Fredrik och Victoria. Kikade lite på Let´s Dance tillsammans med Nina och Victoria medan grabbarna spelade "Med andra ord".  Ett riktigt roligt spel, som man kan få skratta huuur mycket som helst åt =)
Spelade en sväng till efter tv´n och jag och Victoria vann mot LG, Fredrik, Karlsson och Mattias. Men så är vi ju tjejer oxå :p Efter en trevlig kväll begav vi oss åter hem för att sussa.



Lördag kom och LG drog iväg ut på sin nya och fina skoter medan jag packade ner Asterix och hämtade upp mamma i Hoting och drog vidare till Strömsund. Ringde tidigare i veckan till Team Sportia om att de skulle ta hem täckbyxor till jackan jag fick i julklapp. Så nu har jag världens härligaste täckbyxor. Inte alls så där klumpiga som annars alla täckbyxor brukar vara, utan helt perfekta och mjuka! En sväng in på Helens hanns oxå med, fika på Simonssons med intag av världens största semla och en liten sväng förbi på Dollars för att bunkra upp med flera ben åt Asterix och Nixa.

Den jätte härliga och snygga Icepeak jackan jag fick av mormor och morfar och även farmor och farfar i julklapp


De jätte härliga Icepeak täckbyxorna jag fått av farmor och farfar och även mej själv.

Foton: Privata

Lördags kvällen tillbringades hemma med massa myspys och Körslaget. Efter att ha sett detta och inte har en susning om hur svenska folket röstar, fortsatte vi att se på filmen som började efteråt. Drömhus. En heltokig och rolig film, som man fick skratta massor åt!

Söndag kom även den dagen och jag drog på mej mina nya täckbyxor, för att inviga dem på en promenad med Asterix medan LG drog återigen en sväng på skotern. Han kom hem och jag skulle försöka att aggera frissa. Oj oj oj, hur skulle detta gå? Jag som ALDRIG ens försökt att klippa någon förut... Hade lånat klippapparaten av pappa och tänkte i min vildaste fantasi, att det kan ju inte bli sämre, med tanke på hur låååång hår han hade. Men var samtidigt jätte orolig att jag skulle förstöra hans jätte tjocka och fina hår. Kunde ju inte köra det jämnlångt över alltihopa tänkte jag.
Om jag säger som så; Det blev inte hemskt, men nästa gång får han allt gå till en utbildad frisör som kan sin sak, när jag tycker att det blev på tok för kort.
Tur att det växer fort på honom :p



Detta var ungefär vad min helst bestått av. Ny dag, ny vecka har återigen tagit sin början och det är dags att klä sej.
Hoppas att ni haft en lika bra helg som jag haft och att ni får en fin start på denna måndag!



Kommentarer
Postat av: Däckbengt

Håjt!!!Är det PL

2009-01-20 @ 10:23:20
URL: http://www.dackbengt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix