Go´fika med fröken Holmlund

  2009-01-10 @ 20:50:28 Vänner Kommentarer (1)
Dagen till ära började med en riktigt trevlig och god fika på Görans tillsammans med Nina =) Vet inte när jag var dit sist. Måste vara evigheter sen. Kändes det som iaf! :p Blev en riktigt god varm macka och till efterrätt en väldigt god och efterlängtad semla *mmm*
Nina ha frestat mej nog länge med en sån nu, så idag var det äntligen dags ;) Men så har hon nästintill lovat att jag ska få smaka hennes egna hemgjorda semlor, vilket jag ser fram emot :p
Tro vi satt över en timme där och bara pratade och pratade om allt. Och pang, så hade tiden bara rusat iväg.
En jätte mysig paus innan dagens arbete skulle ta fart.

Tusen tack för trevligt och mysigt sällskap, Nina

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack själv vännen! Va kul att få träffas och tok surr lite =) Det gör vi om snart! Å absolut att du ska komma å fika mina hemmagjorda semlor! Hoppas det gått bra att städa! Imorron tar du det lugnt! HÖR DU DET!? Puss och kram!

2009-01-10 @ 22:52:19
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix