16 dagar förbi...

  2009-01-03 @ 22:25:27 Allmänt Kommentarer (2)
Tänk att julen redan är över och hela 16 dagars ledighet har snart passerat i en rasande fart! =( Varför ska tiden alltid gå så fort när man är ledig?
Känns gruvsamt att åter vara i arbetet på måndag igen. Och hur ska detta gå? Vi har ju totalt vänt upp och ner på dygnet. Å hur ska vi hinna vända tillbaka det innan dess....?
Kommer att bli en tung morgon på måndag, när klockan ringer tidigt tidigt...=/
Men det är dessutom inte vilken måndag som helst heller. Jag gör min sista arbetsdag på Kvarnbäcken. Vilket känns lite gruvsamt och småtrist. Har trivdes hemskt bra där nere. Både på arbetsplats och med arbetskompisar.
Nu väntar ett helt nytt arbete med helt nya människor. Känns lite både och, men jag tror nog att det ska gå bra. Tror även att det kommer att bli bra för min del! Jag hoppas på det iaf! ;)
Jag ska se ljust på det hela! Alltid lite gruvsamt när det kommer något nytt.


Kommentarer
Postat av: Nina

jo dom är här hela bunten. Har nyss lagt Melvin och jag själv spelar lite spel på datorn. Finns ju inget att titta på på tv:n =( Ja nu tycker jag att vi borde skämmas, vi ses på tok för sällan. Inte vanligt för att va du å jag! Kram kram

2009-01-03 @ 22:28:09
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja dom spelar då för fullt och dricker bira! Mmmm, det här är abslout inte likt oss. Några filmer och godare middagar och ett x antal parti maxi yatzy borde vi ju hinna med innan bebben kommer. Det är ett måste Ja jag hoppas verkligen att Melle kan somna nu! Dom pratar ju inte tyst!

2009-01-03 @ 22:49:34
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix