Uppdatering....

  2009-02-15 @ 12:13:03 Allmänt Kommentarer (2)
Ja, eftersom det varit väldigt mycket att göra under helgen, så har jag inte haft tid att sätta mej ner framför datorskärmen förrän nu. Det har helt enkelt varit fullt upp. Fredag kväll var vi och hälsade på hos Nina, Mikael och Sam och då stod dans på menyn. Fick dessutom något mycket speciellt av min söta vän Nina 
- tack så mycket vännen!  ♥

Foto: Privat

Och eftersom vi skulle vara borta hela dagen igår ( alla hjärtans dag ) så hade jag och min älskling alla hjärtans dag i fredags kväll istället. Och av honom fick jag oxå något mycket speciellt plus en massa mys.

Foto: Privat

Kan bara säga; - Jag älskar dej och du betyder mest!

Sedan var det dags att ta tag i tårtan som skulle med igår. Återkommer med uppdatering senare från gårdagen. Nu måste jag försöka sno på mej lite kläder.
På återseende starx.

Kommentarer
Postat av: Nina H

Hej Faster Malin <3

2009-02-15 @ 12:26:31
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese

Så gulligt av Nina, å Hägge sköter sig bra han med ;-) Är rejält förkyld, men är på bättringsvägen så jag hoppas vi kan ses en stund i morgon! Kram kram

2009-02-15 @ 12:32:27
URL: http://lurans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix