Två röda!

  2009-02-12 @ 21:55:53 Allmänt Kommentarer (1)
Ni sitter jag med lurarna i öronen!! *JIPPI* Äntligen har Michael varit här och hjälpt mej! =)
Efter jag slutat jobba ikväll var Michael här och hälsade på och då passade jag på! Han fick hjälpa mej att lägga in musik i min mp4 spelare som jag krånglat sååå mycket med i veckan! Nära jag hade slängt ut den genom fönstret eller spolat ner den i toaletten. Men nu älskar jag den och lillebror som ville och kunde hjälpa mej! ;) ♥
Att jag inte hade kunnat det där. Det var ju gjort på två röda! Hur enkelt som helst! Vips, så var musiken i spelaren och jag kan plugga in den och spela utav bara den nu! ;) Men nu vet jag till nästa gång hur jag gör! Simpelt :p

- Tusen tack Michael för att du ville hjälpa din lilla storasyster! Du är bäst!!! ♥


♥ Nä, nu ska jag mysa med min underbara älskling som äntligen kommit hem ikväll, innan det är dags att sova! ♥

Hoppas att ni haft en bra dag och en fin kväll!





Kommentarer
Postat av: Nina H

Hoppas det gått bra idag och att maten räckte =) Å jag hoppas vi ses nått till veckan =) Kramelikram!

2009-02-14 @ 22:06:41
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix