Snö, snö och åter snö.

  2009-02-09 @ 20:29:31 Vardag Kommentarer (5)
Har precis kommit in efter ännu en sväng skottande. Tror banne mej att det aldrig tänker ge sej eller vara nog. Det har ju snöat huuuur länge som helst känns det som och ser det ut som oxå. Jag vet snart inte var jag ska "hä" all snö?
Tur vi har underbart snälla grannar som väldigt ofta drar svängen förbi med traktorn här!
Så man får plats igen :p
Så nu väntar en varm och härlig dusch och bäst av allt vore om jag tog mej i säng efter det, men hur duktig är jag på att komma i säng i tid? Nä, inte när jag är ensam hemma inte.

För övrigt så tror jag ska ringa och be min älskling komma hem! För jag saknar ju honom redan... =(


Kommentarer
Postat av: Nina

Förstår att du saknar din älskling. Känner redan paniken över att Mikael ska snart börja jobba igen. Usch. jag hoppas att han kommer jobba så han kan åka hem å bort typ. Va roligt att du tycker lilleman är en sötnos. Å du ska veta va vi saknar dig vännen! Va du kommer tycka att han vuxit när du träffar han nästa gång! Puss

2009-02-09 @ 20:44:20
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ibalnd blire ju så att man saknar dom mer än vanligt! Funderar starkt på att sätta lösen på min blogg!

2009-02-09 @ 20:56:11
Postat av: Nina

Ibland blire ju så att man saknar dom mer än vanligt! Funderar starkt på att sätta lösen på min blogg!

2009-02-09 @ 20:56:47
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hello!

Ja, det var jättekul att du följde med ut! :) Så tack så mycket själv. Ser att du hunnit lägga ut ett inlägg om kvällen. Det har ännu inte jag. Men det kommer. ;)

Kram

2009-02-09 @ 23:10:22
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Nina

Hann som aldrig prata med dig på ica. Höll på att flyta bort av svett så jag ville bara UT!!! Helt underbart väder alltså! Stora kramar!

2009-02-10 @ 13:26:00
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix