Mp4

  2009-02-10 @ 20:04:06 Allmänt Kommentarer (4)
Jag skaffade mej en Mp4 spelare i höstas, tror jag att det var. Men har fortfarande inte tagit mej i kragen för att försöka få in musik i den. Tror inte att jag ska klara det heller och det verkar stämma.
När det mesta ska vara och stå på japanska hur lätt kan det då vara? Min lillebror fick till svenska på spelaren och jag har nu fått till svensk text i överföringsprogrammet, men sen då...? Jag får ju banne mej inte in nån musik i den liks förbaskat *grrr* och jag ger mej fasen inte heller. Jag ska få in musik i den, om jag så ska få sitta hela natten med den.
Men inget verkar vilja samarbeta med mej just nu och jag blir galen när jag inte begriper hur det ska gå och vara.
Kan ju inte använda mej av instruktionsboken heller, när även den är på japanska!
J*dra japaneser som inte tillverkade en svensk instruktion oxå, när dom kan så mycket annat!
Hörs det hur irriterad jag är!?

- Nä, dags att fortsätta om jag ska få gå och lägga mej något ikväll!



Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas du får till det snart så du inte behöver va uppe hela natten. Jaaa, semla imorron! Jippi va gott :-) Längtar redan! Nu ska jag bada lilleman. Kram kram

2009-02-10 @ 20:42:31
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Besvärligt att de ska va så komplicerat att få musik i den! Hoppas din bror kan komma å hjälpa dig snart! Måste fixa nya låtar till min mp3 spelare. Nu ropar snart sängen. Vi har hel städat lägenheten ikväll å bäddat rent. Ska bli skönt att lägga sig i sängen. Vi hörs imorron då vännen <3

2009-02-10 @ 21:58:28
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: lillebror

Va väl inge svårt de. Hmm att man ska lära dig allt.

Hihi.....

2009-02-17 @ 12:48:29
Postat av: Malin

Storasyster svarar lillebror: Jo, det var visst svårt innan jag visst hur jag skulle göra! Så jag är överlycklig att du lärde mej hur jag ska göra! :p För nu är det skita lätt! ;) Alltid ska du lära mej nåt! =)

2009-02-18 @ 10:56:10
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix