Panduro...

  2008-10-28 @ 21:48:56 Nöjen Kommentarer (0)
Katalogen har anlänt idag!! och gissa om det finns mycket fint som man vill beställa! Hur ska man kunna välja ut "lite" grejor till vår pyssel kväll, när det finns så mycket att välja mellan? men lite önskemål och idéer har jag på lut iaf ;) Gäller bara att klura ut något som passar utav skogens fynd som vi hittade i helgen.
Men ett arrangemang som jag gillade och fastnade för var denna:


                              Foto: Panduro


                              Foto: Panduro

Fanns även små jätte söta paket, som man kan fixa och trixa med, som man själv vill ha dem och vips, så har man små gulliga klappar, som mer än gärna skulle få ligga och pryda fint under min gran ;)
Ja, jag kan säga att det finns hur mycket som helst helt enkelt. Julkänslor julkänslor....

                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix