Tiden bara rinner iväg!

  2008-11-16 @ 21:42:46 Familjen Kommentarer (3)
Tänk vad helgerna går fort när man är ledig! Redan söndag. Men har haft en jätte mysig helg på alla sätt och vis. På fredag va vi hem till mamma och pappa på middag och även såg på Idol innan vi åkte hemåt. Hann dessvärre inte träffa lillebror något i helgen =( Igår var det mest en sån där slappar dag. Måste man ha ibland oxå när man är ledig. Åsså blev jag så glad över att det kommit så mycket snö oxå. Såg ut som om det tänker komma mer imorrn, om vädergubbarna visar rätt förstås. Idag ha det städas mest hela dagen. Har tömt ett rum på en massa saker, som man bara lagt in sen Asterix kom. Men nu är det tömt och jag funderar om jag ska "våga" ha det öppet när han blir ensam hemma...? Få se hur jag gör imorrn innan jag far på jobbet. Sen lagade jag en mycket god middag ikväll. Tog upp en bit älgkött och stekte den i skivor, som sen fick efterputtra tillsammans med champinjoner, lök och morötter. Till detta gjordes en god potatisgratäng och kokta mini morötter och en Béarnaise sås till. Det blev mycket gott kan jag lova! ;) Sen kom jag på att jag måste ta in min cykel innan den snöar över. Så den bars ner i källaren inför vintervilan. Efter allt detta ha vi bara tagit det lugnt framför tv´n. Ha även suttit och kollat in olika sidor på nätet. Allt som hör julen till. Jag bara drömmer mej bort och längtar i massor tills det blir advent och skulle vilja beställa hur mycket som helst. Kom även på att jag skulle vilja börja med fler rum här hemma, men det får nog bli efter jul, om jag inte vill ha en arbetsplats här hemma till första advent. Men nu ska vi göra ett sista ryck ute innan det blir duschen och sängen nästa. Hoppas att ni alla haft en jätte härlig helg! och en fortsatt trevlig söndag kväll. 

                  

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad mysigt ni verkar ha haft det, vi var tänkta att ta å hälsa på, men som alltid försvinner tiden rasandes fort. Men nu måste vi allt ta å träffas för jag å svea saknar dig å asterix! Kram kram

2008-11-17 @ 08:06:55
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese

förresten, detta är väl en tävling för dig och asterix http://poshpoodle.blogg.se/2008/november/vinn-valfri-t-shirt.html

2008-11-17 @ 18:52:55
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

tack för att du är världens bästa! Sitter här och väntar på dig! Men snart kommer du =) Kram kram

2008-11-17 @ 19:11:49
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix