Underbara dag

  2008-11-16 @ 11:12:23 Allmänt Kommentarer (2)
Det är så fint ute idag! Snön ligger och glittrar så fint på marken och solen skiner. Men jag har fullt upp inne idag. Så idag få bli en innedag, med hopp om att vi kanske hinner ta en liten promenad senare. Först måste här städas och plockas. Dammtrasan och snabeldraken måste fram och även så skurtrasan. Sängkläderna ska ut och tvättmaskinen ska laddas. Få se hur långt jag hinner, innan jag ledsnar och vill gå ut istället. Ska även se om jag kan öppnat ett eller annat rum åt Asterix oxå. Ha haft alla rum stängda när han varit hemma ensam. Men han börjar bli stor nu, så han kan nog få vara i fler rum än hallen nu.... tror jag, eller hoppas. Är sååå less på alla dörrar, som jag plockade ner på en gång vi flyttade in här, men som jag vackert fick plocka upp igen, när Asterix kom in i familjen. Mattorna kan jag nog lägga tillbaka iaf. För nu är han säker på den fronten och jag fryser om fossingarna, så dom SKA in. Nä, dags att börja om här ska hända saker!

                                         

Kommentarer
Postat av: Nina

Hmmm, inte alltför bra drag att städa då man har ont. Du skulle ju ta det LUGNT i helgen. hytter med fingret

2008-11-16 @ 18:47:27
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Men du ska INTE ha fullt upp. Blir så ledsen i ögat. Du måste tänka på din kropp! Blir bara värre ju! Men vi hörs och kanske ses imorron :) kraaam

2008-11-16 @ 19:45:24
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix