Smink Party

  2008-11-18 @ 21:41:00 Nöjen Kommentarer (1)
Ikväll har jag varit på smink party hos en arbetskompis. Drog även med mej Nina och Victoria. Av en fristående hudvårdskonsult som visade och demonstrerade produkter av märket Mary Kay. Var väldigt intressant, givande och roligt. Bäst av allt var att vi fick prova alla produkter hon visade oss. Blir mycket enklare om man skulle vara intresserad att köpa något, om man fått prova produkten i fråga först. Är inte lika enkelt att köpa något i en vanlig butik, där man inte kan/får prova det man är intresserad av först innan man bestämmer sej för att köpa och om det är något som man skulle bli 100% nöjd med. Är ett väldigt dyrt men bra märke, (sägs det) men självklart värt att testa om man blir nöjd med det. Och skulle man inte vara nöjd, så får man självklart pengarna tillbaka. Fastnade för en del produkter som verkade intressant just för mej, så en lagom slant lade jag på det hela och är bara att hoppas att jag blir nöjd när jag får det ;) Sen var det även väldigt dryga produkter, så det lär nog räcka ett tag, får jag hoppas! ;) Så här i efterhand är jag nöjd att jag gick, fast det kändes besvärligt innan. Så självklart är det något jag mer än gärna skulle göra om igen!

                                            

Kommentarer
Postat av: Nina

Önskar man kunde ha köpt mer. Men klappar till Melle går först. Vi hörs nått imorron så ser vi ju om de blir en godare glögg kopp :) Hoppas de går bra att jobba imorron. Å kom ihåg att ringa till Umeå;-) natti natti

2008-11-18 @ 22:04:53
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix