Mys kväll

  2008-11-15 @ 21:57:38 Familjen Kommentarer (1)
Ska vi ha här hemma ikväll. Ha tänt en brasa i kakelugnen å en massa värmeljus och hyrt en film, som jag och älsklingen ska mysa ner oss i soffan och se om en stund. En Thriller. Hoppas bara att den är spännande. 

                                                 
                                                              Foto: Cdon

Jag och Asterix ha varit ute i snön ikväll. Har ju kommit så mycket snö, att han nästan försvinner i den :p Satte på han reflexvästen och hans blinker, så jag skulle se var han tog vägen nånstans ;) Han tyckte nog att de va lite småkyligt, men ändå rätt så intressant att hoppa runt i all snö. Eftersom det var första gången det hade kommit så mycket snö för honom. Men han blev tvungen att gräva sej ner till "marken" för att kunna göra sina behov. Gick ju inte annars :p men han vänjer sej nog snart. Va väldigt roligt att se på iaf ;) Nä, nu ska vi bara invänta mannen i huset, så vi kan sätta igång filmen. Medan få jag och Asterix ha mys pys innan han dyker upp. Hoppas att ni har en riktigt mysig och trevlig lördag kväll ni som slinker in och läser!

                                

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas ni haft en kanon kväll vännen. Miss you darling. Nu ska jag sova :) Fast Markus kör ju denna plogbil fram å tillbaka :p puss och kram

2008-11-16 @ 00:26:41
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix