Ledig dag!

  2008-11-03 @ 17:08:17 Allmänt Kommentarer (0)

Har jag haft idag! Kändes väl behövligt, så här efter helgens arbete. Va på ett möte på förmiddagen, vilket gick bara bra. Sen blev det en lunchdate med bästaste N! och gott som alltid! ;) Sen kom vi på att vi kanske skulle hinna med en liiiiten skräckis oxå! =p In på macken och valde ut en, som vi hoppades skulle vara bra.

                                       
                                            Foto: www.cdon.se

Helt okej film, fast kanske lite crazy. Fast de bukar ju våra filmer vara ibland.

Köpte även en ny inomhustelefon. Den vi har ha ju blivit hel knäpp. Eller den har nog gjort sitt rättare sagt. Så en ny inhandlades på självaste OK.

                                        
                                                   Foto: Privat


                             Få hoppas att den här håller ett tag.

Nä, nu ska jag nog ta med mej Asterix ut på en promenad. Han verka ha så mycket spring i benen åsså tror jag det kliar massor i munnen på honom, för det går hårt åt på alla ben nu. Eller så gömmer han bort dom alla =p Är många tänder som hänger löst nu, vad jag kunnat se iaf.

                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix