Flex, tripp och en god middag!

  2008-11-12 @ 18:49:25 Vänner Kommentarer (0)

Slutade tidigt idag! ;) För jag och min kära vän Nina skulle dra en sväng till Vilhelmina. Hade lite ärenden dit idag och då passade vi ju även på att ta en liten shoppingtur, när vi ändå var i farten =) Hittade lite smått och gott till vår pyssel kväll på Blommona, sen en sväng på ICA Tallen och slutligen en sväng på Granngården. Och efter vi gjort allt vi skulle göra, så styrde vi skutan mot Dorotea igen. Figgulerade ut vad vi skulle äta. Vilket blev en hemmagjord pizza och pizzasallad *mmm* Jag fixade pizzan och Nina tänkte att hon kunde hjälpa till lite med salladen! Ja!  - jag hade vitkål i hela mitt kök, efter hon gått lös på osthyveln och slutligen rivjärnet! Men den blev helt klart GODKÄND!  vilket den inte direkt såg ut nedan... :p

            

            
                                                                 Foton: Privat

Mätta och belåtna efter en mycket god middag! Ser inte allt för smarrigt ut, men kan lova att det smakade MUMMA!!!
Nä, återkommer senare om dagens/kvällens handlingar! Nu måste vi ut på nya äventyr! På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix