Farsdag!

  2008-11-09 @ 20:41:49 Familjen Kommentarer (1)
Ikväll har jag varit hemma i Hoting och firat lilla pappa på hans dag! Hade köpe en jätte snygg tröja åt honom från jag och Michael och han blev så glad! Va nästan så att han kunde lista ut innan han ens hade öppnat paketet :p Men glad blev han!

                    
                                                     Tyck om dej pappa!♥

Gosade massor med go´gumman Nixa oxå! Hon är världens snällaste och goaste! Och hon vet inte hur mycket hon ska visa att hon tycker om en och hur glad hon blir när man kommer hem! Blev dessväre jobbigt för henne när Michael hade packat väskan och skulle fara ner till Orsa på arbetet sen. Och värst av allt, va nog att husse tyckte att det va minst lika jobbigt han.

            
Här sitter hon och vaktar dörren, så att inte Michael kan fara nånstans utan henne. Men ögonen blev så lysande på henne. Hoppas att jag snart kan använda kameran istället för telefonen. 

            
Hon riktigt surar på Michaels skor! Hon vill ju inte att husse ska fara nu igen. Och jag kan lova att det verkligen syns när en hund blir ledsen/sur. Stackars lilla Nixa! 

            
Hon är sååå fin Nixa! Synd bara att hon inte kan följa med och vara med husse på veckorna. Men hon har det ju bra hemma hos "mormor" och "morfar" oxå!

            
Hittade ett kort på henne sen i somras, då hon inte va allt för stor. Såå liten va hon här och lika söt nu som då! ♥

Men när Michael hade åkt, så tog jag och pappa med henne så hon fick bada! och guud så skönt hon tycker att det är!
Han även med att gosas lite med Flizuz oxå! =)

            
                                                             Min lilla go´katt Flizuz! =)

            
Men lilla Tuzie gumman ( Michaels katt ) hon höll sej ute ikväll hon! Så henne hann jag aldrig med att träffa den här gången. Men hade en jätte mysig kväll hemma med hela familjen! och en massa god mat och efterrätt!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Snart ses vi :) tjolahopp i en grantopp min goa vän.

2008-11-10 @ 11:01:40
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix