Farmor!

  2008-11-07 @ 22:15:38 Familjen Kommentarer (3)
Idag kom farmor ner på jobbet igen! Han hade målat mitt vintermotiv till vår brevlåda! och kan jag annat säga, än att jag blev helt underbart glad! De var så fint och jag är sååå nöjd åter igen! Det kan inte bli bättre! Min farmor är helt klart bäst!!! ♥ Det är inte sista gången hon fått måla något åt mej! ;) Nu ska jag bara plasta in den, så att jag sedan kan sätta ut den! För nog är det vinter alltid, fast det kanske inte ser ut riktigt så som det gör på bilden, här hemma! Men snart kanske...

           
                                                                   Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack vännen :) Jag hör av mig imorron om spegeln :) ha en fortsatt trevlig kväll. Nu somnar jag. Kram kram

2008-11-07 @ 22:46:56
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Farmor

Hej Malin! Nu har jag läst din bloggsida och det här var ju kul, både för dig och för andra. Att Asterix är viktig i ditt liv det märks klart och tydligt, det var ju tur att du skaffade dig en liten hund att roa dig med när LG är borta på jobb.Jag tackar så hjärtligt för ditt inlägg om mig, de var ju glädjande. Tusen tack "Go Malin"! Miljoner kramar till dig, hälsar Farmor på Näset

2008-11-21 @ 17:47:06
Postat av: Farmor

Hej Malin och tack för hälsningen i gästboken på Bellvikssidan! Nu har jag läst vad du sysslat med idag och så har vi ju dessutom pratat med varandra på telefon idag. Jag ska hålla tummarna för dig på fredagen. Ha en riktigt bra måndagkväll och kramar till dig från Farmor.

2008-11-24 @ 17:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix