Det blåser en storm...

  2008-11-17 @ 22:44:20 Nöjen Kommentarer (0)
Fy katten så det blåser ute ikväll! *Burr* Tur vi få vara inne. Asterix följde med grannarna ut på en promenad efter jag slutat jobba ikväll. Och han hade fullt upp med att höra efter alla konstiga ljud som kom från överallt och dessutom blev han så blöt att det blev en hel cirkus på honom när han kom hem. Han visste inte hur han skulle bära sej åt för att hinna bli torr på snabbast möjliga tid. Men nu kan jag lova att han sover sött i sin säng. Ska även slå en signal till älsklingen som jobbar natt inatt och höra hur det går för han. Så jag och Asterix få sova ensamma inatt och hoppas på att han dyker upp imorrn bitti. Nina va även förbi ikväll, så vi kunde fixa våra beställningar som skulle iväg och betala det som skulle betalas plus en massa surr som alltid blir av oxå när hon slinker förbi! ;) Har kikat ut en dag i december som kanske kan passa, om det passar för de övriga! Men vi få höras av och bestämma senare. Nu ska jag ut och köra in pärlan i garaget och sen söka mej till sängen, som står och väntar på mej. Sov så gott gott folk! Så ses vi säkert imorrn igen! 

                            
                        Jag längtar efter julen och tomten!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix