Lechien

  2008-11-07 @ 23:31:49 Asterix Kommentarer (1)
Tror jag måste göra en beställning åt lille Asterix! Behöver lite smått och gott åt han.

                  
Måste nog beställa en varm och skön jacka åt honom, om han ska klara av vintern och kylan här uppe. Med så lite päls som han har, värmer den nog bra dåligt! Tycker inte om att man "spökar" ut husdjuren. Men är det för deras eget bästa så säger jag ingenting!

                     
Han älskar att ha varmt och ombonat omkring sej! Så när han är ensam hemma och inte jag kan "bädda" omkring honom, tror jag att den här skulle passa fint åt honom! Han är verkligen en som vill bädda ner sej i allt!!!

                         
Eller varför inte ett par fina och mysiga matskålar i rött, nu när det börja lacka mot juletider! ;)

                          
kanske en fin burk, som jag kan förvara antingen mat eller godis i åt honom!

                       
                                              Foton: www.lechien.se

En häffig rulle med bajspåsar! Gör det genast roligare att plocka upp efter sej, när han gjort sina behov! ;)

Ja, det finns hur mycket som helst, som jag skulle kunna beställa åt honom. Måste bara figgulera ut vad, av allt, som han behöver mest just nu!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag har döskalle påsar åt Hugo också;) fast dom är köpt på rusta för en liten slant:) Och OJ vad roligt det är att plocka järpar nu;P

2008-11-10 @ 12:31:40
URL: http://evatuss.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix