Bad day...

  2008-11-13 @ 21:34:00 Allmänt Kommentarer (1)
Ja! idag har jag verkligen haft en dålig dag. Kom på jobbet, men kände att jag helst av allt bara skulle legat kvar hemma. Visste inte hur jag skulle bära mej åt för att klockan skulle bli åtta ikväll?... Sitta, stå, gå, springa... Vad skulle jag göra? när jag kände att jag varken kunde göra nåt av det. Måste komma igång nu, på något sätt tänkte jag! men hur? Kändes gensat bättre när jag fick hämta Asterix och bara krama om han allt jag kunde och ännu bättre när min efterlängtade älskling tittade förbi en sväng på jobbet och även fick krama om han ännu hårdare. Det är något som verkligen kan hålla humöret uppe, när allt känns som det är i botten av allt. Är så lycklig att jag har min lilla hund, när min andra hälft är borta veckorna långa jämt. Då han är ett sällskap som alltid finns vid ens sida och som man kan prata med allt om ;) och även mina underbara vänner, som även dom lyser upp min vardag! 

                                        

Kommentarer
Postat av: Nina

Usch :( Du vet ju att jag alltid finns för dig vännen! Jämt jämt jämt! Önskar jag kunde trolla och göra dig frisk. Puss och kram

2008-11-13 @ 22:03:33
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix