Amerikavägen

  2008-11-21 @ 00:03:18 Familjen Kommentarer (0)
Stannade kvar hemma hos mamma och pappa hela kvällen ikväll. Åt middag å jag fick bestämma, så det blev stuvade makaroner och korv! *mums* Sen blev det en massa mys pys framför tv´n. Asterix och Nixa blev glada över att få träffa varann och jag blev glad över att få träffa Flizuz och Tuzie =) Tog en liten promenad med A i det härliga vädret och sen kom lillebror hem, så jag fick träffa han oxå! =) Hur bra som helst!!!! Han hade varit in i Svenstavik och köpt en jacka åt Asterix, men som tyvärr va för liten, hör och häpna. Så den måste bytas. Hur gulligt som helst, när jag inte ens bett om det! ;) Å go´gumman Nixa blev hur glad som helst när husse kom hem igen. Är så roligt att se hur glad en hund egentligen kan bli! 

            
                                                                   Foto: Privat
         Här ligger hon och myser i datarummet, i väntan på att Michael ska komma hem!

Sen var det dags att gå ut och sopa av bilen den snö som kommit under kvällen och bege sej hem till Dorotea igen. Å himmel vilken snörök det var på vägen hem, åsså vräkte det ner mera snö, så jag blev alldeles yr i bollen. Har haft en jätte mysig dag hemma i Hoting idag och nu är det nog bara att pillra sej till sängs och invänta älsklingen som arbetar sent ikväll. Sov så gott på er, så "ses" vi säkert imorrn igen.

                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix