Vintervisa Hundsalong & butik

  2008-12-08 @ 23:51:23 Asterix Kommentarer (0)
I morse hämtade jag och Asterix upp Nina, för att dra en sväng till Strömsund. Asterix skulle göra sitt första besök hos Vintervisa Hundsalong och butik. Det var kloklippning som stod på programmet. När vi här hemma går bet med hans klor =/ Så jag beslöt mej för att ringa Pernilla för att be om råd. Men hon tyckte att vi kunde komma dit istället. Så klockan nio var vi där. Vi kom in och det var dags för det Asterix avskyr mest av allt... Tyckte såå synd om min lilla grabb, som gjorde allt i sin makt för att ta sej där ifrån. Men efter en stund så hade han fina och nyklippta klor igen =) 

                               
                                                                           Foto: Privat

Efter vårt besök där, gjorde vi oss ett besök på Simonsson´s för en godare frukost. Är ju mer eller mindre ett måste när man åker till Strömsund ;) Vi hann även med en tripp ut på Dollar, där det alltid slinker med ett och annat hem :p och slutligen en sväng förbi Lek & Papper där det inhandlades julklapp till Norton. Sen var det nog dags att bege sej hemåt igen, när vädret började att förvandlas till ett stort vitt moln. Kan lova er att det inte var något hit att köra från Strömsund och när man dessutom bara mötte STORA bilar och man knappt såg vägen pga all snörök. Men beslöt mej ändå att dra en sväng på Wiks när jag ändå var i farten. Saknade ju julstjärnor i köksfönstren och kronljus i adventstaken här hemma. Tur att Wiks har det mesta! =) Fast det fick blir levande stjärnor istället för siden. Är bara att hålla tummarna att dom står julen ut! ;) 

                                 

                                                                   

fast till det andra fönstret fick det ändå blir ett par i siden! Och dom hoppas jag står läääänge :p
Sen köpte jag och Nina lite Åre choklad, för att ha något att frossa i. Var något som jag inte smakat på tidigare heller. Å dom två vi köpte fick klart godkänt! 

                                                                     
                                                                           Foton: Privata





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix