Utmanad

  2008-12-15 @ 23:08:07 Allmänt Kommentarer (0)
Jag har blivit utmanad av Ingela. Så här ska jag försöka att påta ner lite svar på frågorna.

 
Tre saker jag inte kan vara utan: Min mobil, bilen och en massa kärlek 

Tre saker jag ångrar: Att jag inte fortsatte att studera efter gymnasiet (men till vad?), att jag inte började med julklapparna lite tidigare :p kommer faktiskt inte på något mer jag ångrar just nu...

Tre saker som gör mig glad: Mina sambo, familj, vänner och min hund. (Blev visst fyra)

Tre saker som gör mig arg: Personer som skaffar sej egna uppfattningar om saker och ting, falskhet och osämja 

Tre människor jag beundrar: mamma, pappa och lillebror 

Tre saker jag skulle vilja göra: Åka på en härlig och lång semester tillsammans med min älskling, en valpkurs med Asterix och en vacker dag bilda familj. 

Tre maträtter eller ingridienser jag gillar i köket: Stuvade makaroner och korv, LG´s underbara potatisgratäng med en god köttbit till och mesestek

Tre Tv program jag ser:  Hundcoachen, Andra Avenyn och House ibland. Fast tittar nog mest på en massa filmer :p

Tre saker jag har med mig i livet: En härlig barndom, erfarenheter och en massa fina minnen

Tre saker på önskelistan: En stor vinst på en trisslott, ett nytt badrum och att få bli frisk från min sjukdom

Tre bloggar jag utmanar: Nina, Therese och ni som känner er utmanade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix