Lussebullar och magknip

  2008-12-15 @ 11:39:00 Asterix Kommentarer (1)
Ja, magknip har nog Asterix haft inatt. Igår kväll var vi in till grannarna en sväng och då passade Asterix på att stjäla Kerstins lussebulle, som hon bara hade tagit en liten liten tugga av. Han försvann in i tv rummet och vips, så var hela den stora lussebullen borta. Kvar fanns bara några ynka smulor och en hund som tuggade för brinnande livet. Fick tag i honom och frågade vad tusan han hade gjort, men det enda svar jag fick, var en stor rap mitt i ansiktet och en skamsen hund. Men inatt kom följderna. Han har varit vaken hela natten, som i vanliga fall brukar sova som en stock. Upp och ner, ner och upp, ut och in. Valsat på runt runt och inte kunnat sova. Så jag antar att det var lussebullen som spökade. En sån stor degklump i hans lilla mage, så kunde jag ana att det inte kunde bli på annat vis. Men när älsklingen klev upp tidigt imorse för att fara på jobbet, så följde även Asterix med ut och kunde sedan komma in och somna om skönt, efter att ha lämnat kvar lussebullen ute. Men nu kanske han har lärt sej...? ;)


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja du vilken liten skrotas du har. Förhoppningsvis har han lärt sig men de är nog tveksamt de ;-) Han är ju som lite små tjuvig å vill ju gärna ha nått gott :)

2008-12-15 @ 12:02:12
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix