Kära arbetskompisar...

  2008-12-02 @ 17:39:42 Vänner Kommentarer (3)
Växer inte på träd. Det är ett som är säkert. Jag trivs alldeles gudomligt med de arbetskamrater jag har på mitt jobb. Det är verkligen ett stort plus, att man har dem man trivs tillsammans med. Annars funkar ingenting alls. Kommer att sakna vissa något enormt =( nu när jag kommer att byta arbete efter jul. Men hos mej finns ni fortfarande kvar ändå. Alla minnen och tokigheter vi haft genom åren. Det lever man länge på. Men jag vet oxå att vi kommer att ses, om inte lika mycket, men lite grann ibland iaf! ;) 
I helgen var det två underbara arbetskamrater som var så snälla att handla åt mej på Dollars och till helgen kommer det att invigas ;)
Tusen tack A och P ♥


Ett stycke glöggset.

De inhandlade även fyra stycken juliga krukor åt mej, som fått sina platser i köksfönstren.





Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja ni får klä han ordentligt i vinter :-) Lär behövas! Mamma hade sååå många fina kort men deras jäkla sega dator får man spunk på :-P kram

2008-12-02 @ 18:59:00
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Eva

Nämen.. ska du byta jobb? Får man fråga till vad? Hoppas det är ett stilla sittande jobb så du kanske blir liiite bättre i din värk.

2008-12-02 @ 19:36:21
URL: http://evatuss.zoomin.se
Postat av: Eva

Jo där jobbar min mamma:) Och hon är jätte snäll, det lovar jag:) Ja, förstår att du fick en viss panik när det vart spikat att KVB skulle upp på BVG, DET ÄR jäkligt tungt däruppe. Och tyngre kommer det ju att bli med tanke på vad det kommer upp för boenden. Nja, artrosen gör sig påmind varje dag och det blir värre när det är kallt ute. Och jag antar att den kommer bli som värst nu när man blir tyngre också! Men nu gör dom ju inget mer förutom att dela ut smärtstillande, vilket jag inte är så förtjust i. Jag hoppas verkligen du kommer trivas med ditt nya arbete, det är ju spring där också, men inte i samma utsträckning som på sjukan eller bvg.

2008-12-03 @ 10:02:08
URL: http://evatuss.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix