Award

  2008-12-10 @ 21:41:38 Allmänt Kommentarer (0)
Har ju fått en award av min kära vän Nina för ett x antal dagar sen, som jag blev väldigt glad över =) Ha bara inte haft tiden att ta emot den och föra den vidare. Gillar din blogg oxå och läser den dagligen dags.






Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.

2. Länka till den bloggen du fick den ifrån

3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.

4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Men eftersom denna award har gått runt, runt, runt... Så tänker jag inte föra den vidare. För vilket inte är så lätt då. Men jag har mina favvo bloggar som jag läser dagligen och dom har redan fått sin. Utan jag har er i mina tankar och rader ändå ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix