Annandagen

  2008-12-27 @ 18:27:29 Jul mys Kommentarer (6)
Annandagskvällen tillbringades i Hoting tillsammans med mamma, pappa, Michael och Petra. Åt god middag, god efterrätt och trevligt sällskap. Efter maten var vi så mätta att jag och mamma tog med oss Asterix ut på en promenad runt lill Amerika, innan vi ens hade en tanke på att få ner nån efterrätt. Vädret var underbart, så att man kunnat gå hur länge som helst. Men vi skulle ju vara hemma till kl: 20.00, när Körslaget drog igång. Väl hemma framför tv´n severade mamma apelsinris. Jätte gott och med en massa blodapelsin *mmm* Det är jul det. I vanliga fall är det farmor som brukar stå för den efterrätten på julafton. Men i år bidde det inget =( Men en trevlig kväll hemma i Hoting hade vi. Med kortspel och helt enkelt mysigt ;)

Tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder från gårdagskvällen.

                                       
Asterix hjälpte sååå gärna till med disken efter middagen. På något märkligt vis älskar han diskmaskiner :p

                                                  
                                            Medan LG och pappa intagit soffläge i tvrummet.

                             
 Efter Asterix "diskat" klart kämpade han vidare med Nixa´s jätte stora ben, som han knappt orkade med ;)

                             
Katterna höll sej på säkert avstånd hela kvällen. Men min goa lilla Flilzuz han jag iaf med att få träffa, medan Tuzie höll sej långt långt borta från alla hundar. 

                                                                     Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Ellet

Hej! hade du kul igår?? det var jätteroligt att träffa dig =) /LL

2008-12-28 @ 10:54:51
Postat av: Malin

Svar till Linnea: Hej hej! Jo, jag hade trevligt igår! =) Va jätte roligt att träffa dej och alla andra gamla klasskompisar som man inte träffat på hur länge som helst. Å hur roligt som helst oxå, att det var så mycket folk ute när dom väl anordnar något. Hade du roligt då?

2008-12-28 @ 12:15:14
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Nina

Kommer inte ihåg sist jag va i hoting på dans. Måste verkligen va många år sedan! Va inte tillsammans med Mikael då iaf. Tror Karlsson va tillsammans med den där Cissi då iaf. Men det är ju jätte roligt att så mycket folk va ute när dom ordnar nått. Å träffa gamla klasskamrater är ju alltid kul =)

2008-12-28 @ 12:48:17
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Hatar min mobil Vi satt å spela monopol och hade trevligt. Men allt det här som hände igår gjorde ju så att man kände/känner sig lite nedstämd! Det är sååå himla fruktansvärt!

2008-12-28 @ 13:00:23
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Ellet

jo jag hade skitskoj ja dansade ju till och med och det gör jag inte alltid!! och så otroligt mycket folk. de va extra kul då =) ja de är alltid kul när man träffar alla dom som man annars aldrig träffar. de va många som va där från gamla klassen :)

2008-12-29 @ 15:44:15
Postat av: Malin

Svar till Linnea: Vi va in och skulle dansa. Men det var hemskt. Man bara knuffades fram och tillbaka och blev kleven på fötterna. Men såå roligt att det var så mycket folk ute. Ja, det var jätte skoj att träffa så pass många från sin gamla klass. Är hur länge sen som helst jag gjorde det. Så det var kul! =)

2008-12-29 @ 19:07:04
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix