Dags att sussa!

  2009-10-11 @ 22:56:11 Graviditet Kommentarer (7)

Det är dags att bege sej till sängs om jag ska orka kliva upp i tid imorrn bitti.
Jag och farmor åker till Lycksele imorrn, eftersom det är dags för ännu ett ultraljud, f
ör att se om den lill* där inne fortfarande fortsätter att må bra. Vilket vi verkligen hoppas på.
Och visas allt vara bra, så kommer jag inte behöva åka dit på fler ultraljud.
Det känns iaf jätte spännande att återigen få åka iväg och titta på den lill* och se hur den vuxit och utvecklats sen sist vi var dit. Vilket nu är 6 veckor sedan.
Men denna gång följer min lilla farmor med och inte LG, så att jag slipper köra dit ensam.
Det är alltid roligare med sällskap =)
Då ska vi även passa på att spana in Lycksele City.

Så nu ska jag stoppa i mej lite kvällsfika och ta en samarin. Sedan är jag redo för sängen.
Jag har fått en hemsk halsbränna nu under graviditetens senaste veckor.
Någon jag aldrig lidit av eller haft förut.
Det bara bränner i halsen på mej och nätterna är värst, när det bestämmer sej för att komma =(
Känns som man håller på att brinna upp i halsen och som om man bara vill kräkas.
Men med ett glas samarin lindrar brännan.
Så denna förpackning kommer troligtvis bli en mycket kär vän med mej under denna tid! ;)



Önskar er en god natt och en bra start på den nya veckan!

KRAM Malin


Kommentarer
Postat av: Gunnel

Får ni tid över kan ni väl titta in på hemvägen.

Ni är alltid välkomna!

2009-10-11 @ 23:20:04
Postat av: Therese

Men oj så skoj, å spännande att farmor får vara med :-) Dessutom måste ni ju bara spana in Lindex, de brukar ha ruggit söta barnkläder... jag och magnus har köpt det första till fröet där, fast på nätet då :-) Stor kram, kör försiktigt!

2009-10-12 @ 07:31:03
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Laila

Hej Malin. Kanske att vi får se en bild på lill* även på bloggen. Vi skall försöka att komma å hälsa på på torsdag. Lovisa vill sälja jultidningar, Kan du höra om Nina vill köpa oxå. Ta väl hand om er och shoppa varsamt i Lycksele idag. Krama om farmor för hon är ett bland det bästa vi har. Kramizar till er alla. Laila

2009-10-12 @ 10:04:09
Postat av: Eva

Hoppas det går bra på ultraljudet idag och att du kör försiktigt! Sen vill vi ju ha en smygtitt på bäbisen;)

2009-10-12 @ 10:52:16
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: sara

Hej Malin

Vad snällt att jag fick lösenord så att jag kan kika in till dig.

Hade inte haft tid att kolla in din blogg på ett par dagar coh så helt plötsligt var det lösen. Men jag förstår dig precis. Ibland undrar man verkligen vem det är som är inne och läser.



Så härligt ni haft det du och Nina, mysigt med lite snö :)

Och vad spännande med ultraljud. Hoppas det gick bra idag.

Kram till dig och den lille/lilla

2009-10-12 @ 19:26:57
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: mickis

Tack :) hoppas att allt är bra med dig!

2009-10-13 @ 17:09:40
URL: http://mikaeyla.blogg.se/
Postat av: Therese

Så skönt att allt var bra, å jag kan bara tänka mig vilken upplevelse det måste varit för farmor! Och shoppingen i Umeå är ju såååååå mycket bättre. Blir ju grön av avund ;-) Och såg ju att panduro kommit så nu måste vi planera en pyssel kväll!!! Så roligt det ska bli :-) Stor kram till dig och grodan!

2009-10-13 @ 18:25:39
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix